
фиат скудо
фиат скудо
Здравейте,някой свалял ли е двигател на фиат скудо или на пежо експерт .трябва да сваля турбото.абе гадна работа 

Re: фиат скудо
Ми то само работата по осеменяването е приятна, ама дори и тя не всеки път е такава...
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: фиат скудо
как се сети за тоя отговорbobolin4o wrote:Ми то само работата по осеменяването е приятна, ама дори и тя не всеки път е такава...

Re: фиат скудо
Турбото може да свалиш и без сваляне на мотора, но е много по-трудно. Аз също предпочитам да сваля мотора.
Re: фиат скудо
здравейте,по принцип малко инфо има за скудото експерта джъмпито те са еднакви.Проблема е ,че има доста масло във всмук. тръби .Чудя се дали да смъквам двигатела..... Ама на шибано място е това турбо.Та затова писах де за съвет 

Re: фиат скудо
Като добавка някой може ли да ми каже от къде да си купя книга за ремонти за скудото 

Re: фиат скудо
От книжарницата!В месарницата продават котлети
.Шегичка

Re: фиат скудо
то в България на необичайни места намираш нещото което търсиш 

гнп бош роторна ,механична
Здравейте ,някой може ли да каже как се прави центровката с индикаторен часовник. 

Re: фиат скудо
Здравей колега.
С индикаторен часовник се прави най-точната центровка на гнп.
1.Намираш ГМТ на 1-ви цил.
2.Махаш тапата на гнп. и с подходящ накрайник поставяш индикатора.Ако не си купил може да ти ги направи стругар.
3.Завърташ двг обратно на час.сгрелка докато стрелка спре да се движи и нулираш индикатора.При това положение елемента е в долна мъртва точка и е готов да започне да нагнетява.
4.Завъташ двг по посока на часа до ГМТ и отчиташ показанието на индикатора и го сравняваш с зададеното от аутодатата.Ако имаш раминаване завърташ гнп .
5.Повтаряш процедурата няколко пъти за да си сигурен,че всичко е о.к.
Успех.
С индикаторен часовник се прави най-точната центровка на гнп.
1.Намираш ГМТ на 1-ви цил.
2.Махаш тапата на гнп. и с подходящ накрайник поставяш индикатора.Ако не си купил може да ти ги направи стругар.
3.Завърташ двг обратно на час.сгрелка докато стрелка спре да се движи и нулираш индикатора.При това положение елемента е в долна мъртва точка и е готов да започне да нагнетява.
4.Завъташ двг по посока на часа до ГМТ и отчиташ показанието на индикатора и го сравняваш с зададеното от аутодатата.Ако имаш раминаване завърташ гнп .
5.Повтаряш процедурата няколко пъти за да си сигурен,че всичко е о.к.
Успех.