King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Taка...мина доста време....минах 120 хиляди км с колата ,но отскоро ми се появи "дерт". Засилихме малко като мощност колата и реших да я разбутам откъм карти. Седнах и промених картата. Буквално с малко и колата литна ,но на нормално каране разхода от 13/14 скочи на 18/19. Странно защо така се получи. Направи ми впечатление ,че на старата карта долу до оборотите святка една от сивите лампички "Enhacement Filter" и в същият момент карето с настройката Enrichment in Acceleration светва в червено. Някой знае ли точно как работи това нещо.Не мога да намеря достатъчно информация в интернет.Когато плъзгача е на 3тото деление "филтъра" святка ,а на 4тата черта не святка.Ако закарам плъзгача до началото колата при продаване на газ лашка и блъска и седи бедна смес.Ако го закарам на максимална стойност колата става мудна.Ще приложа следните карти ,за да добиете представа:
Колата се кара с 2.5мм дюзи и 1.5бара налягане.
Старата карта с горене 13/14 : ( Enrichment in Acceleration е на 4тото деление )
Новата карта с горене 18/19 : ( Enrichment in Acceleration е на 3тото деление )
Ето и въпросната настройка :
Тези неща ги има и при OMVL и AEB с компютри MP48. Ако някой разясни как работи това ще е супер Колата иначе не блъска и не лашка при каране. Разликата е само в разхода и близо 1 секунда до 100км в динамиката.
Колата се кара с 2.5мм дюзи и 1.5бара налягане.
Старата карта с горене 13/14 : ( Enrichment in Acceleration е на 4тото деление )
Новата карта с горене 18/19 : ( Enrichment in Acceleration е на 3тото деление )
Ето и въпросната настройка :
Тези неща ги има и при OMVL и AEB с компютри MP48. Ако някой разясни как работи това ще е супер Колата иначе не блъска и не лашка при каране. Разликата е само в разхода и близо 1 секунда до 100км в динамиката.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
- Местоположение: България
- Обратна връзка:
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Тази опция е:
Enrichment acceleration - Обогатяване при ускорение.
А лампите долния ляв ъгъл до бензино-колонката са:
1.Спиране - когато отнемете газта тя светва ( CUT-OFF )
2. Диагностика
3. Екстра инжекция
4. Четвъртата не се сещам в момента, но ако не се лъжа мисля че беше свързана с бензина ( добавяне на бензин или това май беше при третата лампа ) тук мога да греша и да те подведа с информацията.
Enrichment acceleration - Обогатяване при ускорение.
А лампите долния ляв ъгъл до бензино-колонката са:
1.Спиране - когато отнемете газта тя светва ( CUT-OFF )
2. Диагностика
3. Екстра инжекция
4. Четвъртата не се сещам в момента, но ако не се лъжа мисля че беше свързана с бензина ( добавяне на бензин или това май беше при третата лампа ) тук мога да греша и да те подведа с информацията.
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.
0896 81 24 81
0896 81 24 81
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Да колега с това съм наясно Въпроса е защо когато е на 3тото деление тази опция филтъра в лампичката долу свети и колата гори , а когато е на 4тото лампата за филтъра не се включва и колата не гори. Явно при святкане на лампата си обогатява сместта. Странното е ,че го прави когато си иска. Тоест не е при определен тип шофиране. Нарочно карах жена ми да шофира , а аз да гледам ,че досега все сам на слух я разбутвах. Ако мръдна плъзгача до минимум за обогатяването колата става гадна за каране. Освен да пробвам да обогатя картата с малко и да сваля целият плъзгач
Едит:
Човек има ли желание намира начин. Нямам достъп до компютър , но реших ,че и с телефона ще се справя. Сетих се че ОМВЛ е доста подобен компютър ( същия ) та разгледах му менюъла и воала :
При мен под Windows 7 в средата не ми маркира плъзгача..тоест досега не съм виждал нулата довечера се залавям да оправя таз дреболия. Докато беше на максимално богато колата вървеше добре ,но студена леко люлееше . Сега вече ще настроим пущината и студена да е окей. Досега не ми се беше налагало да се замислям над това ,но има ли желание има и начин. Благодаря много на колегата над мен също
Едит:
Човек има ли желание намира начин. Нямам достъп до компютър , но реших ,че и с телефона ще се справя. Сетих се че ОМВЛ е доста подобен компютър ( същия ) та разгледах му менюъла и воала :
При мен под Windows 7 в средата не ми маркира плъзгача..тоест досега не съм виждал нулата довечера се залавям да оправя таз дреболия. Докато беше на максимално богато колата вървеше добре ,но студена леко люлееше . Сега вече ще настроим пущината и студена да е окей. Досега не ми се беше налагало да се замислям над това ,но има ли желание има и начин. Благодаря много на колегата над мен също
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Колата е с по-добро поведение студена след като спрях опцията сега друго ми дойде на ум. Изпарителя при нормално каране рядко вдига над 66-70гр. В града стига 70 и малко ,но навън си седи на 66 основно. При цепене мъжката някъде след 140км пада на 55-60гр. Изпарителя ми е монтиран високо ( мога да приложа снимка ) ,но е над изпускателите. Преди зад фара падаше дори още. Обаче се сетих следното. Входа на изпарителя е взет от парното след главата ,но изхода му е между вентилите на парното и електрическата помпа. Така ел.помпата изпомпва водата и един вид е байпас на парното. Парно има всякак да спомена. Преди когато беше зад фара беше със същия вход ,но изхода му беше между водната помпа на колата и електрическата такава. Тоест..ако сега вържа изхода не преди ел помпата , а след нея ( реално да стане между двете помпи ) дали ще се повиши дебита на водата и съответно температурата ? Като цяло този изпарител съм му на ръба чакам го да се скапе и да взема КмЕ турбо Голд ,но държи хайвана....
Та да се занимая ли да разменя малко маркучите според вас ? Предполагам ел помпата го играе малко или много един вид тапа.
Та да се занимая ли да разменя малко маркучите според вас ? Предполагам ел помпата го играе малко или много един вид тапа.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Пробвах..няма разлика но дойде време за обслужване на колата. Смених 2 бобини , 4 свещи и нови филтри ,че старите бяха леща за няма и 10 хил км....мамка му и газ. Сега си върви една идея по-добре дори. Сложих едноелектродни свещи вместо 3 електродни. Такива каквито ги дават по каталог. По-доволен съм !
Явно трябва да почвам на 5хил да сменям филтрите...че са и 3лв без това
Явно трябва да почвам на 5хил да сменям филтрите...че са и 3лв без това
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Реших да видя защо пада налягането като се цепи колата по-дълго време. Та отворих да видя и се оказа ,че платното е цялото напукано и твърдо. Явно е за смяна. Обаче се замислям дали да не сменя изпарителя. Някой има ли наблюдения над Atiker Rs6 super. Дават го до 220кВ.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Аз имам наблюдение върху същия автомобил,налягането не пада но топлообмена е мн слаб и изстива.Препоръчвам ти за немодифициран компресор Шарк 1500,ако ще се позасилва тогава КМЕ Голд,аз съм с КМЕ Екстрим.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Еми аз съм с Шарк 1500 с преместен дебитомер и махната мрежа на дросела. Колата няма ядове вече с новата тръба. Дори времената под товар ги намалих от тея сумати единици на 130 и колата си върви. Изстива си порядъчно ,но за ноемално каране си грее. На мой авер със същата кола сложихме КМЕ Турбо Голд и няма ядове никакви. Ако не я продам тази година сигурно ше му бодна едно КМЕ
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Колега да те питам гледам,че си наясно с таблиците и времената при мен се получава голям филм. http://prikachi.com/images.php?images/348/9046348j.jpg С тези времена не върви грам тая пущина Прецаква ми дори и вървежа на бензин забива в ниските обороти.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Въпроса не е към мен,ама да кажа..........mirkko написа: ↑Нед Фев 19, 2017 7:23 pm Колега да те питам гледам,че си наясно с таблиците и времената при мен се получава голям филм. http://prikachi.com/images.php?images/348/9046348j.jpg С тези времена не върви грам тая пущина Прецаква ми дори и вървежа на бензин забива в ниските обороти.
Щом не върви значи не и стига горивото.Щом не и стига,са малки дюзите.Много са големи тези коефициенти в таблицата.
За пример,в петък сменях рейката на една Омегаз на Зафира 125 коня.Сложих рейка Раил 2 ома.С дюзи 2,6мм. не искаше да върви.С дюзи 2,8 мм. заспа.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Дюзички или налягане...ама тва са огромни коефиценти...както каза колегата искат сваляне
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Налягането е 1.5бара на авто калибрация ги сваля на 170 повечето клетки и пак не върви .. вдигам ги същото.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Тва на 163то коня компресора ли ? С колко мм дюзи си
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
,,Колега'' mikkro в твоята тема преди няма и 2 месеца си писал че си ходил в сервиза на Ланди Ренцо в Пловдив . Хората са ти настроили колата и ти си останал доволен. Сега си публикувал горивна карта , която не искам да коментирам . Моя съвет към теб е следния: Отиди на майстор да ти оправи колата, защото явно много обичаш да пипаш , но с тези работи шега не бива. Да не се наложи после да пускаш тема ,, Как се ремонтира двигател на Мерцедес компресор''. Не се сърди , това го казвам с най- добри чувства към теб.
Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp
Ако трябва да сме честни при 1.5 бара и 200 време ако е с дюзи над 2.3мм няма как да строши мотора....но нервите и джоба си да Моята след като и спрях всмукването на въздух след дросела ( зад колектора имало дупки към щита на колата ) и коефицентите и в бууст паднаха до 140 , а над 18мс на 120 при 1.3 бара. Не е приятно ,но и да ...колегата нещо прави 5 за 4