Впечатления за ГИ Бардолини

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Post Reply
mirkogb
КОЛЕГА
Posts: 31
Joined: Mon May 05, 2008 12:06 am

Впечатления за ГИ Бардолини

Post by mirkogb »

Споделете впечатления за ГИ Бардолини
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by bobolin4o »

Доста ограничен във възможностите си за настройка и диагностика софтуер,изключтелно лесна за монтаж - рай за средно статистическия газаджия, инжекторите са "Валтек" или "Рейл" - сиреч евтини, с до болка познатите им кусури.
Май най-хубавото е изпарителя, ако е Томасето "Аляска" или "Арктик"
Лично аз съм я кръстил тая уредба "Пърполини"
Това е.
:wink:
TuningMaster Image
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by venelek »

А също и проблемни при монтаж на автомобили с нискоомни бензинови инжектори.Нужна е хардуеарна промяна в газовия компютър.
Иначе съм монтирал доста от тях и смятам че за цената си са добри.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Charlie
Posts: 13
Joined: Sun Dec 02, 2007 9:05 pm

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by Charlie »

И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.

А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
mirkogb
КОЛЕГА
Posts: 31
Joined: Mon May 05, 2008 12:06 am

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by mirkogb »

Да,ще бъда много благодаре,ако качиш тези настроики или ми бъдат пратени mirkogb@abv.bg
yaro
Posts: 1
Joined: Wed Aug 20, 2008 11:07 am

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by yaro »

Charlie wrote:И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.

А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
Колега, да имаш случайно настроики за БМВ 320 Е36. М52 е мотора ако има значение.
mafiota
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Fri Aug 29, 2008 9:59 pm
Location: Козлодуй

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by mafiota »

Някой би ли коментирал как ви се струва разход на газ на Citroen Berlingo 1,4i с газов инжекцион Бардолини - от порядъка на 10...11/100 (надълго). Колата беше натоварена с двама човека, със средна скорост от порядъка на 100...120km/h ??

Същата кола , на бензин при същите условия дава разход от порядъка на 7..8/100.
Image
automax
КОЛЕГА
Posts: 175
Joined: Sun May 07, 2006 6:04 pm

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by automax »

Възможностите са две: Или дюзите са големи, или настройката не е добра.
Трябва да се провери.
mafiota
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Fri Aug 29, 2008 9:59 pm
Location: Козлодуй

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Post by mafiota »

ами със сигурност е увеличен размера на дюзите, тъй като системата на впръскване е Фул Груп
Image
Post Reply