audi q7

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

audi q7

Post by vesko »

2008 4,2tdi изчезнал е вървежа,колата от доста преди това е със софт за егр,дпф,клапи.Гледах я с ,,vag-com,, хваща грашка,,004441-signals from maf 1 and maf2
p1159- implausible correlation-intermitent.пробвах с други дебитомери ама е същата работа,прави пиково налягане от 0,8 при искано 1,2 и пада на 0.6 при искан 1-бар...мисля си дали едната турбина не здава багажа и за тва да има разлика в дебитомерите.Някой да е имал такъв проблем.
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: audi q7

Post by Todio »

Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

ами значи,че е спрян дпф-а,егр-а и клапите(с откачени букси е),а за ,,ecu safe,,нз. може ама и с оригинален файл пак я има таз грешка...
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: audi q7

Post by Todio »

С оригинален софт ще има и куп други грешки, които ще влияят на мощността, втъкни един манометър на мястото на първия температурен сензор на Дпф-а и виж налягането. Може да има пробив в колектори те и тубото да не се развърта нормално.
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

Todio wrote: Sun Oct 28, 2018 6:52 pm Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?
Ххх как позна найстина е имало такъв софт,и то от реномиран сервиз занимаващ се с тунинг не мога да повярвам :shock:
Сега с добре направен файл колата е друга,оригинално на кво налягане върви тва,,ауди,, макс в искано налягане виждам 1,3 а колеги твърдят,че треа е 1,6 тва за налягане без атмосферното говоря...
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: audi q7

Post by Todio »

Налягане по-високо от 1,4 чупи буталата. Пробвано!!!
steich
КОЛЕГА
Posts: 171
Joined: Tue Nov 22, 2005 5:08 pm
Location: Sofia
Contact:

Re: audi q7

Post by steich »

Явно някой с прословутата програма Swiftec се е намесил ... обикновенно няма грешки, но няма и мощност/пълна мощност ... такива са им решенията ... куци.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

с какво мога да калиброжам дебитомерите тук,,,launch,,прави ли го някой знае ли :?:
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: audi q7

Post by Todio »

Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

Todio wrote: Wed Nov 14, 2018 7:48 am Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.
да,некоректно изказване от моя страна,за ресет става дума
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: audi q7

Post by ivanovbg »

С всичко може, от Вагком и Лънч, та чак до Делфито.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

да кажа само,че тук нещата си дойдоха на мястото след като свалихме мотора и видяхме,че катализаторите са си там и тоз от ляво бе на 50% стопен мн.запушен.Явно колеги са земали парите за премахването на ,,дпф,, физически и софтуерно(макар и с грешен софт)а са оставили горе трудното-катализаторите :(
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: audi q7

Post by bobolin4o »

vesko wrote: Mon Nov 19, 2018 9:43 pm ...а са оставили горе трудното-катализаторите :(
Много ясно, че са ги оставили... едно, че е трудно, второ, че е ненужно.
При мен се премахва DPF, само ако е безвъзвратно задръстен и/или клиентът иска това.
Катализаторът обаче остава в колата, ако има техническа възможност за това.
TuningMaster Image
0887 704 900
vesko
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Sun Jan 04, 2009 2:52 pm

Re: audi q7

Post by vesko »

може би,не е по-добре да остава катализатора говоря от страната на клиентите,а не от гледна точка на екологията.Таз кола е пример за това,намират се на мн.не удобно място няма сензор който да каже,че единия катализатор е почти стопен зареди това че се е запушил
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: audi q7

Post by Todio »

Има, казва се инфраред термометър.
Post Reply