GL420 cdi интересн проблем с палене

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Post by ivanovbg »

И аз имам подобен проблем с една тойота. Позагрее малко, гасиш и не пали докато не мине доста време. Сменено всичко без мотора и шофьора. Има впръскване щото вдига обороти и аха да запали и ... няма.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
stasi
КОЛЕГА
Posts: 68
Joined: Fri Mar 04, 2016 1:48 pm
Location: Златица

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Post by stasi »

Загрей компа с топъл въздух и опитай да стартираш след това го свали и го остави във фризера за 20 минути и опитай отново да палиш , ако няма разлика вероятно проблема не е в него. По принцип съм имал проблеми с ecu на мерцедес но при подаване на контакт няма комуникация и перката се включва на максимални обороти. Ако колата е автоматик провери дали имаш разрешение за стартиране имал съм такъв проблем с платката на 722.6 кутия ,но това е по старият мерцедес .
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Post by rudoni »

Имах подобен проблем с Гранд Чероки с МБ мотора. Палеше само на 16°С ,емулирах му датчика на 16 градуса и така пали зиме и лете! Не съм се ровил за причини!
С нами Бог!

0886 224486
ummng
КОЛЕГА
Posts: 210
Joined: Tue Mar 24, 2009 10:52 am
Location: София
Contact:

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Post by ummng »

Компютъра е последното нещо което трябва да се провери понеже е най защитен .Първо датчиците трябва да се запишат сигналите с осцилоскоп и да се види къде сигнала прекъсва или се мени амплитудата евентуално .Понякога мериш едно нещо десет пъти и се оказва че нищо не си премерил .Налягането на подкачващата помпа мерено ли е при гаснене или при отказ дза запали?
Post Reply