Колата е 89г., сменили са мотора от кола 92г.И двата мотора са 6 цилиндрови.Нямам идея какъв е бил стария мотор, новия мотор е 2.0, 150к.с. по думи на клиента.Мотора работи по някакъв начин.Аз трябва да възстановя газовия инжекцион.
Интересува ме от кой пин на компютъра от снимката се подава сигнал за обороти на таблото?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш! 0887 91 78 79
А кой е той?
Номерация на пиновете не виждам.На двата крайни реда с пинове,като броя и от двата края, там дето трябва да е 18 пин е празно.И около него пиновете не са заети.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш! 0887 91 78 79
Аутодата съм гледал.Там е даден Бошовси комп, при мен е Сименс.Сравни конфигурацията на пиновете дето е дадена в Аутодатата и тези от снимката която съм дал.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш! 0887 91 78 79
Интересното е, че при Бош 18 е свободен. Там дават 47 да е сигнал обороти. На диагностичната букса нали излиза на БМВ ?! Пък в схемата излиза 42 и 46 на табло.
При Сименс действително е 18 , 12 и 17 са някакви захранвания.
Мислех да не е с Сименс , а пък да е с инсталация Бош, ама доста разлики има, предполагам и таблото няма да бачка.
Явно ще е с ровене на жиците. Успех Ванка!
Поздрави.
Сменяли са му мотора и не се знае стария мотор с какво ECU е бил.Датчика на РВ няма захранване и съответно не работи.На бобините при ППХ управлението изчезва.Като ми дойде желание да го ровя ще го викам и тръгвам по кабелите с осцилоскопа.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш! 0887 91 78 79