651. Мерцедес
651. Мерцедес
Правя такъв мотор с проблем в биелен лагер,без видима причина ,от къде им идват проблемите на тези мотори знам за Ел.клапана който регулира налягането към пръскалките ,че остава отворен.Включете се да видим кои къде намира пропуски
Re: 651. Мерцедес
Това е таралеж в гащите. За маслен глад чувал ли си? Тунела провери ли? Коя година е колата? Ако е преди 2013г сменяй маслената помпа (новите помпи са със завишени дебит). Мога роман с обема на Война и мир да ти напиша, ако до сега не си правил подобно нещо, ще береш ядове. Успех!
Re: 651. Мерцедес
Да питам пак - лагера да не би да е на 4-ти цилиндър?
Re: 651. Мерцедес
Сега го разглабям,тунела няма смисъл да го проверявам според мен защото там няма превъртял лагер.Интересно обаче е че карат 150-200 000 и тогава се бангясват демек в последствие става проблема,иначе има нови валове с нова помпа и клапан за налягането няма причина да не държи пак нз.
Първия такъв мотор ми е да до сега не съм правил такъв,иначе е 3-ти цилиндър с проблемния лагер
Първия такъв мотор ми е да до сега не съм правил такъв,иначе е 3-ти цилиндър с проблемния лагер
Re: 651. Мерцедес
Това на някоя таксиметрова пиаца ли го чу, че карат по 200 000км, защото поддържам Спринтери по на 770 000км. и още не са претропали. Днес при мен беше най-новия, който поддържаме (2018г) на 207 000 и всичко ОК. Провери тунела пак ти казвам. Мотора е милионник, стига да знаеш как се поддържа.
Re: 651. Мерцедес
Примерно казано,200хил. А иначе за това съм пуснал темата за консултация с хората изтрадали и правили тези мотори,те тепърва ще цъфкат...ще проверя тунела щом има съмнение ,че ще е мръднал.Иначе нещо около блока и по точно маслените пътища има ли преправяне ,електрическия клапан ли се ползва или чувам че го преправят в механичен,ако някой има опция за вал приемам предложения
Re: 651. Мерцедес
Този мотор е с два клапана, един за налягане и един за дебит. Може да премахне клапана за налягане (продава се оригинален механичен), но помпата трябва да е със завишени дебит иначе ще чупи пружината на статора. Налягането в маслената магистрала е постоянно, променя се само дебита. 90% от опитите за ремонт са несполучливи.
Re: 651. Мерцедес
Дай номер на клапана...