Проблем с турбо настройки
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Би ли споделил какви изпарители използвахте.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с турбо настройки
Tomaseto AT13 добавихме към нейния. Оригинално беше с Принс уредба и с нейния си изпарител остана.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Благодаря,Колега но преди време ползвах два различни изпарителя и не е много добре така.Хубаво е да са еднакви иначе не дават еднакъв дебит.Ще търся вариант или с два изпарителя или с някой голям достатъчно мощен и с добър топлообмен.Не ми е останало много време да работя тези дни по този казус но мисля да пробвам този да му направя серпентина от медна тел като на Заволито.Изгледите за успех са незначителни но поне става лесно и евтино.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с турбо настройки
Екстра си стана, нищо че са различни. Много добре трябва да направиш отоплението. В никакъв случай не трябва да са последователно изпарителите. Тънкостта при настройката е да нагласиш налягането на единия изпарител на празен ход, после го изключваш и включваш другия и на него отделно гласиш същото налягане. Включваш накрая двата и си готов.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с турбо настройки
Благодаря на всички колеги за съветите,махнах копието на КМЕ наречено Атикер РС 06 и сложих оригинала КМЕ голд.Още щом ги видях един до друг разбрах че е като китайско произведение турски боклук.Слагам КМЕто и още при запалването почна да грее просто материала си е качествен месинг а не сплав оцветена в жълто.Сега колебания няма и пълня километража без придърпвания и пукания в гърнето.Тримовете са ми до 5% което ме устройва и сега върви с малко по малко натискане на педала и реди скоростите мазно.Аман от турските боклуци измъчих се.Предстои ми и смяна на това старо БРЦ като целта ми е още по финна настройка и намален разход.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон Сеп 14, 2020 9:57 am
Re: Проблем с турбо настройки
при мен е почти същото, но без припукване - при рязко подаване на газ колата почнва да хълца. В този момент налягането пада около 0,7 бара. Мислех че само при високи скорости се проявява, но на и на ниски го има, и на спускане и изкачване. Особено на пета с 80 няма ускорение, а съм с турбо. Смених разпръсквачите на инжекторите със 2,6 мм(старите бяха 2,2) но не помага реално. Дългия трим се върти около +5% на газ. Заслужава ли си да сменя изпарителя заволи зета супер. То не остана друго. Същия искам да сложа защото не ми се разправя със преправяне и със пластмасови щуцери, като на другите изпарители. Не съм правил единствено профилактика на стержена в газовия клапан, но не знам от него ще прави ли такаmitkofitnesa написа: ↑Сря Яну 13, 2016 9:46 pm За мен проблема се явява в изпарителя който е Atiker SR06,мени налягането от 1,5 бара ту на 1,65-1,7 ту на 1,35-1,4 бара на празен ход.Доста си поиграхме с настройките като за целта колегата преведе PDF-а за настройка на BRC-то.Направихме обедняване и сега върви доволно 250-260 км/ч на газ не са и проблем.Лошото е че при натискане педала до ламарина и последващо отнемане изпарителя вдига налягането до почти 3 бара и след това при леко подаване на газ пука в гърнетата.Аз мисля че това е проблем с изпарителя.Колега ме съветва да сложим KME Gold който е послужил за направата на това копие от Atiker,но аз мисля че добър вариант е и два Shark-а 1500 mbar,поне спрямо топлообмен.Има и други варианти за изпарители но се притеснявам да не се окаже пак неподходящо,ядох го вече с един Маджик преди време.