Здравейте,няма да казвам колеги защото несъм майстор.
Търси се сериозен майстор в североизтока или където и да е да се разреши "сериозен" проблем за който се изредиха вече 3.ма майстори .Та проблема е колата пали и върви нормално докато решиш да дадеш пълна газ(кикдаун,колата е автомат) и забива носа и гасне.След гаснене пали веднага на четвърт оборот и върви нормално.Проблема не е постоянен и се проявява когато си реши..В движение веднъж успяхме да хванем проблема а именно колата под товар вдигна налягането до 1500 бара и изгасна.След многократни проби по същия маршрут колата държи 1350 бара и не гасне.Грешката на диагностика е -Rail pressure monitoring-maximum pressure is exceeded.Тука също спорим с майстора,той казва че налягането е ниско,а пък грешката друго говори.Както и да е викам си ок и се почнас хаотичната смяна на части.
За момента са сменени следните неща
1.чисто нов клапан на рейла-задния.
2.Предния сензор на рейла.
3.Смяна на рейла комплект с други датчици свалени от безпроблемно работеща кола.
4.5бр.Дюзи проверени (на оригиналните обратната нафта била много)
5.байпас на охладителя на горивото за проверка да не е запушен
6.Сменена помпа високо налягане с друга за проба(втора употреба в неясно състояние)
В крайна сметка колата си гасне когато и скимне под товар.
Последния майстор беше сигурен че е от кабелите или буксите на дюзите,прави нещо по тях но не се реши пак проблема.Който каже че ще успее да я оправи и е сигурен в себе си нека пише,че вече не се търпи това нещо.
Колата е 2005 год. фейслифт автомат.
Проблем W203 270 CDI
Re: Проблем W203 270 CDI
Остава да се провери софтуерът
Re: Проблем W203 270 CDI
Оригиналния си е,няма намеси там
Re: Проблем W203 270 CDI
Няма ли някой мераклия да оправи колата,Варна,Бургас,В.Търново,Русе?