Двигателя е 8140.43s
При диагностика изписва гре6ка 1671-неправдоподобен сигнал и гре6ка 0191-неизправност
Автомобила угасва малко след като му светне 4ека.
Проверих клапана за реголиране на налягането с осцилоскопа-правоъгален импулс.Налягането в рейката е около 280 бара.
Някакви идеи?
FIAT DUCATO
FIAT DUCATO
Last edited by venelek on Mon Jan 12, 2009 11:01 pm, edited 1 time in total.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: FIAT DUCATO
Първата грешка значи евентуално лош контакт или прекъсване на бобината на клапана за регулиране на налягането...
втората е обща и се отнася за пропуски в регулирането на налягането в рейла.
Компа на дукатото мисля, че се намираше под акумулатора, провери куплунга за окисляване, също и куплунга на клапана, а също и евентуално притриване на кабелите по мотора...
втората е обща и се отнася за пропуски в регулирането на налягането в рейла.
Компа на дукатото мисля, че се намираше под акумулатора, провери куплунга за окисляване, също и куплунга на клапана, а също и евентуално притриване на кабелите по мотора...
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: FIAT DUCATO
Мерси.Щепроверя компа и кабелите за протриване,но чак в четвъртак.
Буксата на клапана съм напръскал с контактен спрей.
Аз се съмнявам 4е на моменти клапана издава багажа.
Благодаря ти за мнението.

Буксата на клапана съм напръскал с контактен спрей.
Аз се съмнявам 4е на моменти клапана издава багажа.
Благодаря ти за мнението.

Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: FIAT DUCATO
Сменихме клапана и засега няма проблеми.


Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!