Здравейте колеги!
Проблема с Корсата е следният:На студено,при подгряване върти на три цилиндъра,опитва да пали на един,бие контри.Ако влезеш и я завъртиш като бензинова,без да подгряваш,върти на четири и пали на третия четвъртия оборот.
Не дава никакви грешки в електрониката,като не пали ъгъла на впръскване и количеството гориво са каквито трябва,нови свещи,15 сек.време на подгряване,няма въздух в системата,нови филтри,сменен датчик на вала,сменян блок за управление на помпата с нов.Двигателя е 1,7 Исузо,помпата е Дензо.Има ли някой представа какво става и сблъсквал ли се е с такъв проблем?
Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 60
- Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
- Location: Varna
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Пробвал ли си с друг акумулатор,колкото и да е свещите са си доста голям консуматор,и от там да има пад и помпата да не си дава пусковата?????????
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Акумулаторът е чисто нов!
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Мисля,че проблема е софтуерен,но трудно ще я препрограмирам
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Никой ли няма мнение по темата,колата продължава да прави същото!
-
- КОЛЕГА
- Posts: 142
- Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
- Location: Montana
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Колега май и ти требе да посетиш Авел трейд Пловдив,там ще ти помогнат и то на разумна цена ... успех
имам чуството че всички там ги пращам 


Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Сигурно процент ти даватdiagnostic wrote:Колега май и ти требе да посетиш Авел трейд Пловдив,там ще ти помогнат и то на разумна цена ... успехимам чуството че всички там ги пращам

TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.
Корсата вече пали като запалка Зипо,тъпите италианци не са знаели как се сменя агренажен ремък-един зъб на помпата назад