- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Sun Feb 08, 2009 6:25 pm
имали разлика в K-L линиите и каква по точно е тя
немога да намеря информация в бомагите и се ме чувърка тази мисал
batsvilen
КОЛЕГА
Posts: 53 Joined: Tue Dec 02, 2008 9:47 pm
Location: гр. Бургас
Post
by batsvilen » Mon Feb 09, 2009 11:50 am
Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Mon Feb 09, 2009 9:35 pm
batsvilen wrote: Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.
това значи ли че винаги и двата кабела трябва да бъдат вклучени
а някой коли мисля че имат само К линия
тогава и двата кабела ли тябва да ги закача на едно място
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Tue Feb 10, 2009 9:58 pm
batsvilen wrote: Колега като закачиш двуканален осцилоскоп ще видиш правоъгълните импулси на линиите, иначе К- извеждащ кабел L- възбудителен кабел.
колега разгледах ел. схемата на висата и мойто мнение е че са еднакви и двата канала
дали има някаква разлика ако вместо К закача L линията
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603 Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:
Post
by mitko » Wed Feb 11, 2009 12:52 am
Има .ако нямаше нямаше да се казват K и Л .
Best regards
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Wed Feb 11, 2009 7:37 am
mitko wrote: Има .ако нямаше нямаше да се казват K и Л .
Best regards
е и яс си мисля че има
но никой неще да казва каква е
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603 Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:
Post
by mitko » Wed Feb 11, 2009 9:01 am
Ми то е написано от batsvilen.
regards
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Wed Feb 11, 2009 7:49 pm
ами повечето коли имат само К линии на тях не им ли трябва възбуждащата L линия
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720 Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:
Post
by bobolin4o » Wed Feb 11, 2009 9:21 pm
ludiqmaks wrote: ами повечето коли имат само К линии на тях не им ли трябва възбуждащата L линия
Бе това да не е жена да я възбуждаш!
Сериозно сега - по-вехтичките коли са с две линии за диагностика.
TuningMaster
0887 704 900
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Wed Feb 11, 2009 10:12 pm
ами batsvilen написа че L линията била възбудителна
ас лично неми се вярва да е така но никой не дава конкретно каква е разликата или някакво логично убеснение
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603 Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:
Post
by mitko » Thu Feb 12, 2009 8:29 am
На старите автомобили по L линия се изпраща запитване а по K линия се получават данните (така че batsvilen е логически прав защото за да тръгне диагностиката трябва да има запитване на L линията за да тръгнат да текат данни по K линията) .Нещо подобно на Rx Tx .А на новите това е организирано с други драивери в управляващите блокове и запитване и получаване на данни върви по една линия K. Това е обяснението . Всичко зависи от краиния драивер за комуникация с определен блок .
Вече повярва ли ?
best regards
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122 Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна
Post
by ludiqmaks » Thu Feb 12, 2009 6:42 pm
ето този одговор чаках
и балагодарение на теб ми се изясниха мислите
БЛАГОДАРЯ ТИ
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603 Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:
Post
by mitko » Thu Feb 12, 2009 6:43 pm
Успехи тогава
regards