Адаптивна система на запалване и как се бори

- Пропан-бутан<br>
- Метан
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by VOLUMAX »

qnis3 wrote: Аз в събота правих едно ПЕЖО на тази система и стана без проблем просто си пойграх малко повече време за да я настроя както трябва. Г.И. не беше БГ. птоизводство но стна без проблем
Винаги в началото всичко изглежда перфектно :)
Имам един познат който слага газови "инжекциони" и все се бие в гурдите и казва: "на толкова коли съм го сложил и ни един клиент не се е върнал да се оплаче" :) А те горките хорица бял ден не виждат да кибичат от сервиз на сервиз
с последни надежди за решаване на проблемите :) Ебаси далаверата !
КТМ is the BEST fuck the rest !
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by mitko »

Тука подкрепям няколко мнения.
Повечето от тия които монтират газаови инжекцйони не са на мястото си ( не знаят на коя планета са даже) и от там идват проблемите с монтираните уредби . Монтажа е под всякъква критика (захванати с тел ,опашки .... Управляващи блокове на гаста къде ли не) .Всеки реже кабели и закача където му е удобно и лесно ,а не където трябва . Настроинките са на проба грешка докато стане колата . Не се избират адекватните модели управление на гаста според това каква е управляващата система на автомобила ,а се кара по печелбарския метод кои каквото напипа по евтино ....... и много други който мога да опиша и няма да ми стигнат 2 дена .
Ще ви дам прост пример .Званят ми в събота по телефона и ме викат колеги да помогна.Колата отишла на ход .Трябвало само да се вържат два кабела и настроика да се направи на гаста .Свързват кабелите и после започва идилията . Колата минава на 2 цилиндъра .Не работят 1ви и 4 ти. Три часа се блъскът . Сменят бубини ....... нема оправия. Колата е Вектра В 1997 година . Отивам и закачам колата .Колата си казава 1и4 не работят. Започвам да меря защо е така . В краина сметка този кйто монтирал 2 та кабела на буксата на бубината я обърнал на 180 градуса и я закачил така . Обърнахме буксата и готово .Имам и други подобни случки .
Този "маистор" монтира уредби и те са покраи нас всеки ден и все имат хорицата проблеми . Така е ,докато се работи така . Не казвам ,че всички монтират така ,но за да монтираш газ трябва да си правил диагностика или наи малкото да си на ясно с нея ,както за да правиш диагностика трябва да знаеш принципа на работа на мотора и съставните му елементи .
Дано не съм убидил никого ,ако някой се е вписал в тоя серила си е за негова сметка .

Best regards
ludiqmaks
КОЛЕГА
Posts: 122
Joined: Sun Dec 14, 2008 8:17 pm
Location: Варна

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by ludiqmaks »

rokoko wrote:Здр.Колеги някой може ли да даде по подробна информация з тази адаптивна система на запалване и по специално при пежо406,че откак ми го туриха г.и.ФОБОС се боря с един проблем на студено запалване и не мога го наборя.Пали гасне или работи като на 3 цилиндара оба4е като карам на бензин ядове нема с паленето.Първоначално като я туриха сместа беше бедна проблема го нямаше но чека се светеше,след обогатяването чека мноого рядко светва но се появи проблема.На отзовалите се огромно БЛАГОДАРЯ
слагаш си емулатор на ланда сондата . изчистваш сички грешки . и ако разхода ти е добре реголираш само сместа за ниските :wink:
rokoko
Posts: 16
Joined: Tue Oct 21, 2008 4:48 pm

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by rokoko »

слагаш си емулатор на ланда сондата . изчистваш сички грешки . и ако разхода ти е добре реголираш само сместа за ниските

Както каза и Слави Шишков тва е пълен шит.
bobigas
КОЛЕГА
Posts: 123
Joined: Sun Oct 19, 2008 10:04 am
Location: гр.Самоков

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by bobigas »

Колеги искам и аз да дам своето мнение.Газовият инжекцион работи на принципа :Взема сигнала от бензиновите инжектори ,умножава го по коефицента от МАП таблицата и поученият сигнал го подава на краините транзистори които го усилват и го подават на газовите инжектори. Вече в различните газови инжекциони може да има хилляди екстри като превключване по обороти сензори за ниво и т.н. и т .н. но принципа на работа при почти всички е един.
ЕКУ то на бензина управлява ЕКУ то на газта така че мнения от рода на" отрежете ламда сондата или я емулираите" за мен са твърде неприемливи. При настроиката на газовия инжекцион се следят времената на впръскване на бензиновите инжектори.Когато автомобила работи на гас времената на впръскване на бензиновите инжектори трябва да са същите както когато автомобила е работил на бензин.Ако всичко е точно ЕКУ то на бензина не разпознава сместта и всичко ОК
mirkogb
КОЛЕГА
Posts: 31
Joined: Mon May 05, 2008 12:06 am

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by mirkogb »

Много е прав колегата BOBIGAS,с малко повече играчка на ниските обороти всичко е ок. Разбирасе не трябва да се прикалява с размера на дюзите.
mirix
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Sat Nov 01, 2008 7:59 pm
Location: Горна Оряховица
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by mirix »

Аз съмс ФОБОС от 1 г. нямал съм проблем с палене или каквото и да е. По принцип фобоса го настройват на 30 гр. да обръща на газ а си пали на бензин освен да се дави колата от какво дрго да не иска да пали ? не виждам връзка с компютъра , а и всичко опира до настройка ;)
rokoko
Posts: 16
Joined: Tue Oct 21, 2008 4:48 pm

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by rokoko »

Така да внеса малко яснота :И аз вече съм от една година с фобоса нямам никакви оплаквания освен споменатия проблем по горе все още нерешен.Попитах даже производителя на фобоса дали са наясно с проблема ПЕЖО.а отговора е следния(посочих им форума на пежо колко колеги имат проблем)и(НЕ ВИЖДАМЕ ДА ИМА НЕДОВОЛНИ КЛИЕНТИ ПРЕД НАШИТЕ СЕРВИЗИ)написано нарочно с големи букви (това тук се приема за викане(каране??))Ще изчакам още два-три месеца да изтече гаранцията и тогава ше базикам.Софта го имам само кабела е проблем за сега(не нерешим).А и с колеги като вас мисля д се справия и споделя как се бори таз система :lol:
mirix
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Sat Nov 01, 2008 7:59 pm
Location: Горна Оряховица
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by mirix »

Колега rokoko и аз имам софта но май се замислям да си купя отъ тях и софта и кабела и да си я донастоя као хората защото сега имам дребни забележки , но не може да вися постоянно в плевен ;)
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by bobolin4o »

rokoko, с какъв изпарител ти е окомплектована уредбата?
TuningMaster Image
0887 704 900
rokoko
Posts: 16
Joined: Tue Oct 21, 2008 4:48 pm

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by rokoko »

ха сега де хвана ме по бели гащи :P или бардолини беше илиииииииииии требе да ходя да го видя. :shock: стефанели е с лого ФОБОС не немисля че проблема е в него а в настройките както тук писа един спец. Аргумента ми е че при първоначална настройка проблема го нямах но с колата не можеше да се изпревари камион(разход 6,5 газ извънградско Шумен- св.Власт)За мотор 110 кончета(Е колко са живите немам представа ама). И затова се наложи ъпдейт и проблема цъфна .Сега върви като хала но трудно пали сутрин, а майстора ми заяви че требе да ми сложи емулатор и ме вбеси (от производителя не препоръчват подобно чудо за техния инжекцион)Тва е.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by bobolin4o »

Щото ядох дървото докато се усетя на две коли с различни изпарители, но с тоя не. Изпускаше газ полека през вакуумния щуцер... Заволи някакво и ЕуропеГаз.
Не пречи да провериш...
И тоя спец май беше Моя милост, ама специално за паленето грешната адаптация няма отношение, понеже стартирането на студен двигател е извън нейната функция. Пък кой знае на това Пежо какво са измислили французите...
TuningMaster Image
0887 704 900
rokoko
Posts: 16
Joined: Tue Oct 21, 2008 4:48 pm

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by rokoko »

Така след близо година днес ходих при майстора и след 3-часово ръчкане проблема ми бе най сетне решен.Разпробиване на дюзи и доста игра в настройките :D
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by Aspar »

Здравйте колеги , проблема тук не е сложен според мен . Съвета ми е да обърнете внимание на стоиности които се наричат мултипликативна и адитивна адаптация на системата те са в ецу на бензин там е расковничето . Влиянето им е във всички режими . поздрави успех .
qnis3
КОЛЕГА
Posts: 40
Joined: Wed Nov 12, 2008 3:34 pm

Re: Адаптивна система на запалване и как се бори

Post by qnis3 »

VOLUMAX wrote:
qnis3 wrote: Аз в събота правих едно ПЕЖО на тази система и стана без проблем просто си пойграх малко повече време за да я настроя както трябва. Г.И. не беше БГ. птоизводство но стна без проблем
Винаги в началото всичко изглежда перфектно :)
Имам един познат който слага газови "инжекциони" и все се бие в гурдите и казва: "на толкова коли съм го сложил и ни един клиент не се е върнал да се оплаче" :)
Колега това важи за твоя познат. :idea: Това че при него се е получило така не означава че при всички е так. :D
Колата весе още си работи перфекно и до ден днешен *колко чудно :shock: *.
Post Reply