Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
todo33
Posts: 1
Joined: Wed Mar 19, 2008 6:13 pm

Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by todo33 »

След като ми се беше изтощил акумулатора от забравен плафон повече не иска да запали разбрах че имобилайзера прави проблеми.Моля ако някой знае нещо по този въпрос да пише или да ми се обади на тел.0887924664.Предварително благодаря
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by mitko »

100% нарушена комуникация имо бокс ЕЦУ. Трябва да се провери кои код за грешка има ,би трябвало да е 83 .
niki
КОЛЕГА
Posts: 61
Joined: Fri Jan 20, 2006 12:04 pm
Location: София

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by niki »

Здравейте колеги, имам подобен проблем с КИА Спортидж 2.0 ТД , 98 г , електронна VE помпа ZEXEL Covec-F.

Не пали и не ЕКУ-то не подава напрежение на спирателния клапан на помпата като е на контакт. Смъненията са пак имобилайзер , тъй като датчиците и клапаните по помпата като параметри са ОК. При подаване на контакт чека почва да мига веднага, като изкарва грешка 59 или 60 , една от двете но не знам коя точно.

Системата е сходна на Нисан Терано 2 , TD27TI.

Към колегите с КТС - възможна ли е адаптация ключ - ЕКУ на този модел с КТС? Имате ли представа кой уред може да го прочете този автомобил?

Още нещо - колата е с механичен ключ без чип и фабрично дистанционно като от аларма - с нея се отключват и заключват вратите ОК, но не пали.
Все си мисля ако беше иммо проблем не би трябвало да отключва вратите..
dobrilski
Posts: 2
Joined: Sun Aug 24, 2008 8:49 am

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by dobrilski »

Колеги, подобен проблем с Хюндай, Елантра 2.0 CRDI. Не е ли същия двигател ?
Разбиха ми колата - счупена ключалка и нищо не са откраднали. Обаче колата сега не пали и алармата (фабричната) се държи странно. Сменихме ключалката в http://www.carlocksbg.com/. Много са добри в работата си и са печени момчетата, но отидох там с пътна помощ и си тръгнах пак на дърпане Занулиха аларма и всичко, но колата не пали. На мен си ми изглеждаше като задействан имобилайзер.
От там в IND - новия сервиз на околовръстното, срещу бизнес парка в Младост. Там бил най-добрият диагностик и прочие... Оставихме я и след половин час ми звънят, с предложение да ми сменят дизеловата помпа, че била заминала !!! 1190 лева само струвало ... сигурно е без труда тази цена.
Помолих да свалят помпата и ще търся начин да я ремонтирам и пак ще си ми я сложат.
Ама то можело да се изцапа пода на сервиза с масло ми отговориха !!! Само искат да ме ремонтират ако си купя нова помпа, един вид.
Казах им да не пипат и в понеделник си я вземам от там.
Дори да е помпа ... което малко ме съмнява... помпите могат да се ремонтират, нали !
Стигнахме до въпроса

Дайте съвет къде да я карам колата, че за IND повече не искам да чувам. Благодаря предварително!
kirilkar
Posts: 1
Joined: Wed Jan 14, 2009 10:13 pm

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by kirilkar »

todo33, реши ли проблема с имобилайзера защото продавам нов!!! Телефон за връзка 0887711163
makaveli
Posts: 28
Joined: Sun Dec 14, 2008 3:13 pm

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by makaveli »

kirilkar wrote:todo33, реши ли проблема с имобилайзера защото продавам нов!!! Телефон за връзка 0887711163
след два месеца ще стане 1-на година :lol:
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by presko79 »

колега едно от решенията на проблема е поставчне на гнп с хидравлично управление не се преправя нищо дори се ползва сьщото жило за гаста от акселератора директно вьрху гнп .ползва се помпа от мазда 626 2.0 цд компрекс. мотора е едно кьм едно само чв маздата е с компресор а не с турбо .за един час наи много два ще запалиш нищо не се променя като динамика и разход колата остава сьщата .поздрави
Бензина е за измиване на дизелови части.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by mitko »

Това е удавник за сламка . Имобилаизетра на Киа се програмира точно за 10 мин при наличие на пин кода ,а ако го няма отнема 20,но с необходимата техника.Защо да скопяваме колата като има решение на проблема и то елементарно само да има техника.

regards
САКСО
КОЛЕГА
Posts: 104
Joined: Sun Jan 08, 2006 9:44 pm
Location: Русе
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by САКСО »

........
Last edited by САКСО on Fri Feb 05, 2021 2:27 pm, edited 1 time in total.
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by presko79 »

просто предлагам вариант,човек е хубаво когато има повече алтернативи.в габрово има 2 спртиджа и 1 ретона на които собствениците се бяха побьркали от неверни диагнози.на 3-те им сложих помпи от мазда,и пак казвам колата не губи нито динамика нито удря разход.пак пиша мотора е сьщия 1кьм1 рф-турбо.няма скопьване, не казвам че така трябва,и не искам да влизам в безмислени спорове,защото не и се прецакват само имобилаизерите а дават и дефекти в ел.управленията.аиде стига толкоз. :wink:
Бензина е за измиване на дизелови части.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by mitko »

САКСО wrote:и каква по-точно е техниката :roll:
Дилърски уред на Киа . Става за 10 мин както писах.

regards
САКСО
КОЛЕГА
Posts: 104
Joined: Sun Jan 08, 2006 9:44 pm
Location: Русе
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by САКСО »

.........
Last edited by САКСО on Fri Feb 05, 2021 2:27 pm, edited 1 time in total.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Киа Спортидж 2.0 дизел не пали

Post by mitko »

Колегата го знам но уреда не . :D
Post Reply