Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
axel
Posts: 3
Joined: Tue Feb 17, 2009 8:08 am

Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by axel »

От скоро карам DUKATO 2.5 TDI 95 г. и ми прави впечатление, че подгряването на двигателя се включва при много ниски температури.Вчера при 1 гадус не се подгря и запали доста трудно.Другата дизелова кола,която карам е FORD GALAXY и там е коренно различно.В CHEFIN IVECO където смених ангренажа казаха,че подгряващата свещ работи.
Някакви мнения?
dent
КОЛЕГА
Posts: 169
Joined: Wed Jul 02, 2008 11:47 am

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by dent »

възможно е температурният ти датчик да не отчита правилно температурата на двигателя
automax
КОЛЕГА
Posts: 175
Joined: Sun May 07, 2006 6:04 pm

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by automax »

Да не би тази система с подгряванетао да е като на Форд транзит 2,5Д. С една подгрявна свещ в смук. колектор?
fiki4
Posts: 21
Joined: Sun Apr 15, 2007 7:58 pm

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by fiki4 »

аз маи не съм срещал с работещо подгряване. при някои свеща подгрява но като завъртиш на стартер факел няма.провери компресията ако е добре палят до -10гр. без факелно подгряване
axel
Posts: 3
Joined: Tue Feb 17, 2009 8:08 am

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by axel »

Точно така е с една подгряваща свещ в смукателния колектор е.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by mitko »

Точно така нарича се Факелна свещ .Както е при Транзита и се включва от -5 надоло . До -5 ако не пали без нея търси проблема в мотора .

regards
axel
Posts: 3
Joined: Tue Feb 17, 2009 8:08 am

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by axel »

Прави ми впечатление,че паленето не се влияе от външната температура.И при минус 10,и при 5 градуса трябва да върти 20-30 сек.
vankopestera
КОЛЕГА
Posts: 119
Joined: Mon May 05, 2008 12:55 am

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by vankopestera »

Провери стартера и акумулатора. Много е важно да не върти мудно. И да не би да се отича нафтата?
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
automax
КОЛЕГА
Posts: 175
Joined: Sun May 07, 2006 6:04 pm

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by automax »

Сложи преди помпата един невъзвратен клапан с нужното ф. Има ги по магазините за поняколко лева.
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by diagnostic »

тоя възвратен клапан се слага след помпата на излишното гориво към резервоара ... това е правилното му разположение !!! :)
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by presko79 »

клапана се казва невьзвратен и правилното място е м/у горивния филтьр и гнп,защото ако се монтира преди филтьра пьрвия боклук от резервоара го дефектира(вьтре е много фин ,не се задрьства а блокира в положение отворен),а да се монтира на обратното гориво е пьлен абсурд ,на ИЗХОДА на гнп има контролен клапан отварящ на наляган над 1 бар .колега наи добре е да се ползва компресомера в твоя случаи защото ако отьрва горивото след като го угасиш след час пак ще има мьки
Бензина е за измиване на дизелови части.
axeon
Posts: 7
Joined: Tue Mar 03, 2009 4:50 pm

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by axeon »

Наи добрия вариант е да има клапан и на захранващия и на обратното гориво доста проблеми съм имал точно с излишното гориво. :lol:
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Проблем с подгряване на FIAT DUKATO

Post by presko79 »

axeon wrote:Наи добрия вариант е да има клапан и на захранващия и на обратното гориво доста проблеми съм имал точно с излишното гориво. :lol:
колега отави го това обратно гориво там защо ще слагаш клапан ,какьв е смисьла писах ти че има контролен клапан на изхода на гнп. ако тои не работи-не работи гнп.проблемите винаги в захранващата система защото там има засмукване и разреждане ,обратната нафта освен да протече някьде друго не може да прави,освен в случаите когато коректора за сврьхпьлнене не се захранва от там,има такива но това дукато не е от тях.чест проблем при тях е протрит мьркуч от резервоара кьм филтьра
Бензина е за измиване на дизелови части.
Post Reply