здравейте от няколко дена имам ваг ком версия 805.имам проблем до сега два голфа съм закачил и на двата неми дава живи дани а на моя пасат си ги показва това нещо нормално ли е или имам някакъв проблем
ludiqmaks написа:здравейте от няколко дена имам ваг ком версия 805.имам проблем до сега два голфа съм закачил и на двата неми дава живи дани а на моя пасат си ги показва това нещо нормално ли е или имам някакъв проблем
спок не е проблема във кабела и на мен ми направи впечатление че не мога да гледам живи стойности на 93-94г. 1.8 моно , аз ползвам Vag-Com 409 . А интересното е че на ABU-1.6 92г. ги дава без проблеми.
С КТС вади стойностите:
-обороти
-температура
-ключ за празен ход
-още някакви глупости за климатика май...
Не че помага много, ама все пак има, което ме навежда на мисълта, че с ВАС-а ще са повече. За пример ще посоча БМВ 525 ТДС, 95 година. С КТС има само памет за грешки да го е*а, при все, че системата е БОШ, а с GT-1 направо изкъртва - живи данни, настройки, тестове... така е с фирмените тестери, всичко друго е компромис!
Та не компа е дръглив, а ВАГ-КОМ-а, що се отнася конкректно за тази моноинжекция. Друг е въпроса, че тези 3-ки са на доизживяване и до сега клиент не е поел да си купи нов дросел например...
Колеги правил съм си проби с тези 3-ки и с VISA KTS VAG-COM но с никои диагностичен уред не мога да изкарам живи данни.Едва 94 год. тези които са с ОБД2 букса мога да чета живи данни.
За КТС-са незнам ама Виса-та чете живи данни и прочие на 525 тдс от91 г. нагоре без никакви проблеми и изобщо всички тдс ,даже Реиндж ровьр 2.5 дсе е с тдс-ов мотор и го чета с Виса през 325 тдс .поздрави
Ктс при първите тдси наистина е слаб има само грешки аз имам и пдл 1000 на сън старите тдси ги разцепва има много актоални стоийности , а старите голфове вобще не си губя времето да ги закачам те имат 6 датчика с осцилоскопа се мерят за 3 минути