Здравейте на един приятел пасата му е TDI и по някой път слет 2000 оборота неварвяла когато трябвало да вклучи турбото закачам я и ми излиза тази грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
и аз досега несъм се закачал с дизели и реших да се изкажете първо за какво служи каде да го търся нещо от този род благодаря ви предварително
Това означава ,че налягането на турбото в определен режим не е такова каквото очаква ECU-то. От тук нататък трябва да го наблядаваш в движение и да видиш дали става по-високо или по-ниско от колкото трябва. По принцип в обороти при натоварване трябва да е около 1.0 - 1.2 bar. Ако подминава тези стойности влиза в авариен режим и принудително ограничава мощността докато не се загаси и запали отново, а ако не достига тези стойности пак си е проблем и тогава пак не върви, но поради недостиг на налягане.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Тогава най-вероятно е да не затвяря или да е прогорял байпасния клапан за свърхналягяне. Не си спомням на този дизел дали не се командваше с вакуум-виж да не се е откачило. Огледай добре турбината.
Преди няколко дена един клиент се оплаква от следния проблем.
Ако кара в градски условия - няма проблем, колата ускорява и се чувства мощността.
Ако обаче е на магистралата, след като развие 120км/ч тягата изведнъж изчезва и все едно е кола без турбо. Ауди 1.9 ТДИ е автомобила.
Вчера идва да се похвали, че сама се е оправила, казвам му това е направо НЕвъзможно, значи пак сама ще се повреди. Обаче е възможно и да се е оправила не заради друго, ами защото явно е карана не с каквото гориво трябва. Просто са наливали не малко параходно гориво, което като показатели е май малко по-различно от дизела по бензиностанциите, а за чистотата на горивото и дума да не става.
Та...може и във вашия случай да е нещо подобно.
[quote="ludiqmaks"]вакомите бяха на ред за това сменихме клапана сега ще се надяваме проблема да не се появи скоро БЛАГОДАРЯ НА ОДЗОВАЛИТЕ СЕ [/quote]на тази грешка има три варианта,твоя вариант не е свързан с проблем в турбото,а по-точно в управлението му,след като вакуумите са наред,след смяна на Н75(клапана) проблема би трябвало да се реши
Това турбо би трябвало да е с променлива геометрия, а не с байпасен предпазен клапан. Понякога прекомерното или понижено налягане се дължи на износване или блокиране на механизма който променя геометрията.