Дойде в сервиза един фолсваген голф2, причината не работи втори цилиндър..
До тук лесно диагностицирах че от кабела на втори не хвърля искра..
Това е лесното, кабела не хвърля искра понеже датчика на хол си е въобразил че точно към 2-ри цилиндър не трябва да има искра...
Това е пълен шах, една ламарина се движи с отвори, това е цялата философия, на датчика..
Какво са се карали датчика и втори цилиндър не знам, само знам че тази кола е на сервиз, и майсторите там са в шах, и ни я връчиха на нас..
Нямах време да я гледам, в понеделник я почвам..
Но това си е ебахти повредата чесно..
Дайте идей, колкото повече, толкова повече, ако ще и да са малоумни, всякакви савети приемам..
И това доживях колеги....
-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
И това доживях колеги....
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: И това доживях колеги....
надали е виновен дачика може би проблема е от високото!!!!!!
Re: И това доживях колеги....
На този обикновен вариант запалителна система и да се закучи?! И да се изкриви ламарината, пак не ми се вярва да спре искрата. Да не е пробив в капачка/? Чуденка си е .
Re: И това доживях колеги....
Проводниците от хола до буксата виж!
-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: И това доживях колеги....
Капачката и палеца са го сменяли..
Колеги четете, колата е служебна на автосервиз, и точните думи на майсторите бяха, ще я запаля ще и еббб майката..
Майсторите бяха вдигнали ръце от нея..
Ако е от буксата няма причина да не иска да хвърля само към втори цилиндър..
Съмнява ме нещо онзи екран дето се движи пред датчика, въпреки че това е една тъпа надупкана ламарина...
както и да е, днес ще пиша, даже може и снимков материал да кача, само да го разбера от какво е..

Колеги четете, колата е служебна на автосервиз, и точните думи на майсторите бяха, ще я запаля ще и еббб майката..
Майсторите бяха вдигнали ръце от нея..
Ако е от буксата няма причина да не иска да хвърля само към втори цилиндър..
Съмнява ме нещо онзи екран дето се движи пред датчика, въпреки че това е една тъпа надупкана ламарина...
както и да е, днес ще пиша, даже може и снимков материал да кача, само да го разбера от какво е..


Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: И това доживях колеги....
Егаси сервиза ....егаси майсторите ....егаси и Голф двойката космическа !traqnsavov wrote:
Колеги четете, колата е служебна на автосервиз, и точните думи на майсторите бяха, ще я запаля ще и еббб майката..
Майсторите бяха вдигнали ръце от нея.
Пази боже !

КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: И това доживях колеги....
кабела на втори цилиндър изправен ли е какво съпротивление ти дава ?
-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: И това доживях колеги....
Позна, точно от там беше проблема..gt40 wrote:Проводниците от хола до буксата виж!
Ламаринената перка търка в пюсовият край...



обаче само към втори цилиндър, заради ексцентричност..
Снимките ги правих с телефона, и не се вижда такива детайли...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: И това доживях колеги....
Радвам се, че бях полезен! 

-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: И това доживях колеги....
Да...
При тея делка "Бош с механичен регулатор" се оказа че много трудно можеш да накараш кабелаците да стоят по правилният начи...
При тея делка "Бош с механичен регулатор" се оказа че много трудно можеш да накараш кабелаците да стоят по правилният начи...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.