mitko написа:Да такъв . Никой не ти казва че неможе да се смени ! Ние ги сменяме и нали точно за това е тази тема ,но по документация там не се пипа а се сменя заедно с дроселната клапа и алуминиевия корпус . Така пристига като резервна част и на Peugeot и на VW и на Fiat ..... и на каквото си щеш . Никаде няма оригинална част само TPS освен от турски или китаиски производител и от гробницата!
regards
Прав е mitko ,наскоро сменях , на ено Пежо, TPS-a е заедно с дроселната клапа, най интересното е,,,,!- че е Bosch произведено в Русия, пишеше си го на корпуса на дросела...!
Не си спомням точно но май цената беше "солена" ?! -ако не се лъжа клиентската някъде около 400 левчунгера
-Китански TPS има! -само той(TPS)- без дросела голямо дръвце са защото не са от термоустойчив материал (бакелит или подобно) а са направени от някаква пластмаса!
като го "парнеш" с поялника и се топи като найлон
Преди няколко години за пръв път ми попадна такъв и го поставих(не помня вече на какъв Автомобил)....и и и и гризнах дръвцето
!
Настроих го, макар и с приспособяване, леглото на оста на клапата беше за по малък диаметър ос, как да е тръгна идеално....мерих струвах , газ анализи и тем подобни, всичко ОК.
Дааааа ама не "както казваше Петко Бучаров"...след има няма 15-20 дни колата се върна в сервиза(водеше я собственикът)
..на въженце (буксир) .......-ТПС се беше изметнал като чамова дъска на дъжд, да не кажа направо че се беше почти "стекъл" и променил формата си до неузнаваемост от високата температура.
Та така тогава това ми беше за пръв и последен път и за урок...да не слагам китайски ментаци повече никога!