stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
бараката идава при мрн с проблем неште да запали.работила си до в4ера и след смяна на ремаци някаде в някои сервиз и по4истване на дат4ика на коляновият вал от маслата и боклука отказала напално да пали.та аз гледам и кат всеки парво белези на вала горе долу отварям капака на разпределителния вал да видя дали всичко савпада и ок компресия ок бензин пуска , меря дис системата блока е ок ток да те утрепе дава кабели и свещи ок ,дат4ика на скоростната кутия (дат4ик колянов вал) в стоиности по аутодата и не и не препука се едно си разменил кабелите и на цилиндрите и а няма как да ги обаркаш то си пише кат за малоумни ,варти6 и не и не после вадиш свещите 3 ок едната мокра яко (на всеки цилиндар дава идеална искра) колата е 4етена с виза тя казва че всичко е ок ме не е .та мисалта ми е може ли датчика на коляновия вал да си е променил характеристиката и да се базика от там .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
Мерцедес са казали "Търсете грешката където сте пипали " . Ремъка на тая кола ако се не лъжа не е на белези а на чопове и не се зацепва на горна мъртва точка .Tака ли го проверявя? Няма логика да влезе на ход за смяна на ремъци и да не иска да пали заради датчик.
regards
regards
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
законтрих го то4но така
по щифтове
по щифтове
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
бьркам с отверката като е на щифтове (белези центрована) буталото на 1- 4 горе разпределителният вал на 1 фаза горене 4 заваршва фаза изпускане заначи ок всичко отзад на маховика белега е на 0 както по книга почвам да се самнявам вече вьв всичко и си мисля на бобините си ги пише цилиндрите кои кабел каде утре ще ги поразменям да видим кво ще стане че днес не ми остана време.благодаря за бьрзите отзиви
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
Ама на Peugeot първи е от към кутията .Това под внимание вземаш ли го?
regards
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
Е как ще стане че ми е мноооооого интересно . Кой ще каже че мотора се върти ???? Когато откачиш датчика искрата спира и помпата не тръгва.presko79 написа:колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса
regarsds
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
да знам на ясно сьм пьк това веднага се решава с размяна на кабели сигурен сьм че ще е нещо дребно скатано в тази барака .
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
митко ти нали си наясно че двг-тата на пежо и ситроен са еднакви ? преди две-три седмици при мен се довлече ситроен сьс сьщия мотор ,сменяли му сьединител,и незакачили буксата на датчика,как му работи помпата и как има искра след като буксата висеше.?неказвам че работи като хората,колата гаснеше и подьржаше ужасни обороти,тя затова и доиде но на собствен ход.аиде аз несьм добьр диагностик,не мие много и работа обясними как се е получилоmitko написа:Е как ще стане че ми е мноооооого интересно . Кой ще каже че мотора се върти ???? Когато откачиш датчика искрата спира и помпата не тръгва.presko79 написа:колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса
regarsds
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
Единствения вариант това да стане е на друг мотор 1.6 не с DIS система а с дистрибуторна капачка (какъвто предполагам че е бил твоят ).т.е с датчик в делкото и с външен комутатор (те също имат датчик и на коляновия вал) ,а тука човека е писъл ,че е DIS System това се управлява всичко от ECU и тая система няма да запали без импулс от датчика на коляновия вал.
Sregards
Sregards
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
колегата е mitko e прав!
1-ви е от скоростите.
1-ви е от скоростите.
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
това е ясно на болшинството от френските 1 цилиндьр е от кьм скоростите
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
При DIS запалване няма значение кой е първи.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
Мдам BDY 1-рви е от към маховика, и ако се сещам точно, не се зацепва на ГМТ
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY
да колеги така е днес след мака мака и много процедури е запалих неработи добре няма висиоки на 5 градуса предверение само там пали нито на 0 нито на 10 (в двата случая гарми,това са белезите на маховика) вартях и разпределителният вал как ли не (то не че може много) и неще да стане по добре та започвам да клоня кам този датчик(колянов вал ) все повече иначе остава компа да се побаркал щот тои определя предверението.