Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Здравейте,
имам проблем с гореописания мерцедес.
Автомобила е 2002г, 320CDI.
Колата не е била карана една седмица, при което като се качва и след запалване автомобила си остава в най-ниската точка. На дисплея излиза съобщение "Visit Workshop".
Опитвам се да се закача с диагностика, но не я открива като система, което ме навежда на няколко варианта. Или компонента няма захранване или нещо се е сгъбясала комуникацията , или нямам никаква идея. За съжаление липсват хартийке с легендата на бушоните и релетата. Всички бушони са проверени и са здрави. Остава да се разбере кое реле за какво отговаря. Странното е, че както всичко си е работело и колата е паркирана на паркинга и една седмица не е карана изведнъж се появява този проблем.
Малко се бъзиках с бутоните и по едно време излезе втори надпис, че нивото на автомобила се покачва "vechile is rising". ДА, ама НЕ. Колата стои на едно ниво и двата натписа се сменят като реклама на билборд.
Молбата ми е някой има ли легенда за релетата и точното местонахождение на компа, който управлява компресора за адапривното окачване. Компресора го открих, като проследих малко тръбички. Намира се под предния десен фар.
Ако пък някой се е сблъсквал с описания проблем и сподели опит още по-добре
Благодаря предварително.
имам проблем с гореописания мерцедес.
Автомобила е 2002г, 320CDI.
Колата не е била карана една седмица, при което като се качва и след запалване автомобила си остава в най-ниската точка. На дисплея излиза съобщение "Visit Workshop".
Опитвам се да се закача с диагностика, но не я открива като система, което ме навежда на няколко варианта. Или компонента няма захранване или нещо се е сгъбясала комуникацията , или нямам никаква идея. За съжаление липсват хартийке с легендата на бушоните и релетата. Всички бушони са проверени и са здрави. Остава да се разбере кое реле за какво отговаря. Странното е, че както всичко си е работело и колата е паркирана на паркинга и една седмица не е карана изведнъж се появява този проблем.
Малко се бъзиках с бутоните и по едно време излезе втори надпис, че нивото на автомобила се покачва "vechile is rising". ДА, ама НЕ. Колата стои на едно ниво и двата натписа се сменят като реклама на билборд.
Молбата ми е някой има ли легенда за релетата и точното местонахождение на компа, който управлява компресора за адапривното окачване. Компресора го открих, като проследих малко тръбички. Намира се под предния десен фар.
Ако пък някой се е сблъсквал с описания проблем и сподели опит още по-добре
Благодаря предварително.
Последно промяна от yasser на Чет Сеп 24, 2009 11:47 am, променено общо 1 път.
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
колега ти с какво тестваш , иначе браво ето такива теми трябва да разискваме не защо голф 3 има искра пак не пали чуваш ли ком пресора да работи
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Това всичко което ти трябва го има в StarFinder.А по принцип ако пробваш с KTS нема смисъл предполагам.
regards
regards
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
помпиш със star и гледаш ,ако духа....около 2000лв назад,слабо място е
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Да определено без старт диагноза ще видиш зор
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
няма по красиво от това да четеш с-класа със стар,толкова екута на едно място каде ще видиш
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Добър вечер на всички
и благодаря за проявения интерес към темата и особенно за намесата
Имам само КТС 520 с мултиплексор.
Стар диагностика нямам - поне все още.
Едно не ми е съвсем ясно.
Компа на аирматика интегриран ли е в компресора или е отделен компонент.
Интересното е, че хем няма връзка с компа на адаптивното окачване, хем бутоните за управление работят и то сравнително адекватно. Включват първа и втора степен, изключват и т.н.т. Друг е въпроса, че колата си седи като формула 1
По спонем преди около полин година имах точно такава за диагнстика и мисля, че тогава си откри системата за окачване. Не съм 100% сигурен. Сега търся от някъде да намеря същата такава кола с работеща система, че да се пробвам на нея. Ако се закачи, то значи проблема с комуникацията диагностика <-> кола не е проблема в ктс-а. Ако пък не успее значи трябва да намеря стар диагностика за да я тествам.
В няколко чужди форума попаднах на проблем с релето на компресора. Проблема е, че не казват местоположението на бушониерата
Ако все пак някой има идея нека сподели кое е релето, че да го сменя със съседното.
Току виж се оправила колата и станала като пикап
На въпроса на колегата АСПАР отговора е:
- за съжаление не чувам компресора и нямам идея дали е прецакан или не.
и благодаря за проявения интерес към темата и особенно за намесата
Имам само КТС 520 с мултиплексор.
Стар диагностика нямам - поне все още.
Едно не ми е съвсем ясно.
Компа на аирматика интегриран ли е в компресора или е отделен компонент.
Интересното е, че хем няма връзка с компа на адаптивното окачване, хем бутоните за управление работят и то сравнително адекватно. Включват първа и втора степен, изключват и т.н.т. Друг е въпроса, че колата си седи като формула 1
По спонем преди около полин година имах точно такава за диагнстика и мисля, че тогава си откри системата за окачване. Не съм 100% сигурен. Сега търся от някъде да намеря същата такава кола с работеща система, че да се пробвам на нея. Ако се закачи, то значи проблема с комуникацията диагностика <-> кола не е проблема в ктс-а. Ако пък не успее значи трябва да намеря стар диагностика за да я тествам.
В няколко чужди форума попаднах на проблем с релето на компресора. Проблема е, че не казват местоположението на бушониерата
Ако все пак някой има идея нека сподели кое е релето, че да го сменя със съседното.
Току виж се оправила колата и станала като пикап
На въпроса на колегата АСПАР отговора е:
- за съжаление не чувам компресора и нямам идея дали е прецакан или не.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Според мен проблема е в КТС-а
Намери по подходяща апаратура ... тествай и тогава ще имаш повече идеи !
Намери по подходяща апаратура ... тествай и тогава ще имаш повече идеи !
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Ще пиша малко по спомен , релето и бушона за компресора са в бошониерата отпред в дясно ецуто отпред в лявата бошониера две големи букси и една малка по средата кан бушона мисля че беше голям 40 а . Успех
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
КТС не поддържа Еърматик на W220!
Пробвай това, работи с К-Л интерфейс, ползваш К линията.
Пробвай това, работи с К-Л интерфейс, ползваш К линията.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Mercedes W220 - проблем с "airmatic"
Много благодаря на всички, които се отзоваха.
Боболинчо, благодарско за програмата. Ще пробвам и после ще уведомя за резултата.
Поздрави.
29.09.2009 -
Да го ххх 100 калинки.
Клиента си беше оставил номера да му звънна като е удобно да взема автомобила за работа.
Явно че ползва прима и сега телефона е спрян или каквото и да е друго.
Много се надявам да дойде, че да се разнищи проблема. Ако пък ли не дойде - здраве да бъде.
Все пак щеше да е хубаво да се знае малко повече за парчетата на "аirmatic-a"
Поздрави.
Боболинчо, благодарско за програмата. Ще пробвам и после ще уведомя за резултата.
Поздрави.
29.09.2009 -
Да го ххх 100 калинки.
Клиента си беше оставил номера да му звънна като е удобно да взема автомобила за работа.
Явно че ползва прима и сега телефона е спрян или каквото и да е друго.
Много се надявам да дойде, че да се разнищи проблема. Ако пък ли не дойде - здраве да бъде.
Все пак щеше да е хубаво да се знае малко повече за парчетата на "аirmatic-a"
Поздрави.