НИСАН ПАТ файндер

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Locked
ivan4o
Posts: 1
Joined: Sun Jan 27, 2008 5:28 pm

НИСАН ПАТ файндер

Post by ivan4o »

Имам проблем с джипа на клиент който е на пръв поглед елементарен но не е. При подаване на газ прекъсва.От какво може да е?Проверих какво ли не.Какво пропускам?
IPEICHEV
Posts: 12
Joined: Thu Apr 16, 2009 11:49 pm
Location: Пловдив

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by IPEICHEV »

Може да е ниско налягане на помпата.По какъв начин подаваш газ.Дай малко по подробно.Може да е и от дросела.Бензин или дизел е?
ifidik
КОЛЕГА
Posts: 108
Joined: Sun Jul 05, 2009 5:15 pm

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by ifidik »

какъв двигател е,кое провериии ?
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by traqnsavov »

Почвай по метода на изкючването..

Първо токовете, после горивната система и така нататъка..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by VOLUMAX »

traqnsavov wrote:Почвай по метода на изкючването..

Първо токовете, после горивната система и така нататъка..
Представяш ли си това да го кажеш на клиента :)
Или представяш ли си да идеш на лекар и той да ти каже : "Ще започнем лечението по метода на изключването" :)


Направо се самозабравяте в стремежа си да сте виртуални врачки по автомобилните дефекти !
То още не е ясно бензин ли е дизел ли е вие имате готови диагнози :mrgreen:
КТМ is the BEST fuck the rest !
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by bobolin4o »

То явно и самия Иванчо не се интересува от някакъв отговор, така че може и да не се напъвате...
TuningMaster Image
0887 704 900
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by traqnsavov »

VOLUMAX wrote:
traqnsavov wrote:Почвай по метода на изкючването..

Първо токовете, после горивната система и така нататъка..
Представяш ли си това да го кажеш на клиента :)
Или представяш ли си да идеш на лекар и той да ти каже : "Ще започнем лечението по метода на изключването" :)


Направо се самозабравяте в стремежа си да сте виртуални врачки по автомобилните дефекти !
То още не е ясно бензин ли е дизел ли е вие имате готови диагнози :mrgreen:
Какъвто въпроса, такъв и отговора..

хахах.

И метода на елеменирането, е може би най добрият метод при диагностика, ползван дори и от доктори...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
na4red
Posts: 23
Joined: Tue Feb 12, 2008 4:50 am

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by na4red »

Някой погледна ли от кога е поста на човека пуснал темата :P
Публикувано на: Нед Яну 27, 2008 5:50 pm
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by traqnsavov »

:lol: :lol: хахахъ IPEICHEV браво бе..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: НИСАН ПАТ файндер

Post by mitko »

Моля да няма дразги и да няма такива безмислени постове като тия !

regards
Locked