astra G - проблем с E-gas
astra G - проблем с E-gas
та проблема е следния колата спира да си отваря дроселовата клапа до краи като позагрее,при четенето показа проблем с потенциометьра ,при смяна пак сащото, та мисьлта ми е може ли да е потенциометара на дросела проблема (магистралата претьркана) ,защото колата започва плавно да отваря клапата и изведньж краи ,макар че нещо ме притеснява да не е модула за оправление че и тои се пече от двигателя,.мерси предварително.проверявам всичко че модула е цифра пак има много разправии след това.благодаря предварително на тези които решат да помогнат
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: astra G - проблем с E-gas
Много, много на диагностичният уред не трябва да се вярва, не за първи път ме е подвеждал...
Преди да сменя датчик, първо замервам параметрите му с осцилоскоп.
А иначе за повредата, трудно е да се каже от тук...
Преди да сменя датчик, първо замервам параметрите му с осцилоскоп.
А иначе за повредата, трудно е да се каже от тук...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: astra G - проблем с E-gas
Доколкото разбирам от това което си написал,колата е без жило на газта , ако е така трабва да видиш живи данни на потенциометрите на дросела и на педала на газта-там също има потенциометър,и тогава да правиш изводи за какво става дума
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: astra G - проблем с E-gas
колеги проблема е установен както отбелязах след смяна на потенциометара на педала работата не се оправи макар диагностиката това да казва та след лутане и проследяване на всички вразки излезна модула за оправление като позагрее радятора му (респективно целия модул и дросела забравя да се отваря до краи.
Re: astra G - проблем с E-gas
Колега проблемът е в ЕЦУто, .....ремонтира се , прекъсват (пречупват се) свързващите шини от контактните площатки на хибридния модул към къплунзите, шините са алуминиеви и тънки , заварени са със точковане, точно там се пречупват! заляти са отгоре със прозрачен Гел силикон, голямо чистене пада Ето снимката на отвореното ECU! .отварянето става трудно защото е залято дълбоко с епоксидна смола или нещо подобно черно и твърдо като камък ...Мама им.... -швабска
Съжалявам че не мога да кача снимките тук!!! казва ми че не мога да качвам в JPEG, опитах и да ги архивирам , каза че и във RAR не можело???????
Съжалявам че не мога да кача снимките тук!!! казва ми че не мога да качвам в JPEG, опитах и да ги архивирам , каза че и във RAR не можело???????
Последно промяна от rockton на Съб Окт 10, 2009 8:35 pm, променено общо 1 път.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: astra G - проблем с E-gas
rockton написа: Съжалявам че не мога да кача снимките тук!!! казва ми че не мога да качвам в JPEG, опитах и да ги аярхивирам , каза че и във RAR не можело???????
Има цял сървър само за снимки...
http://prikachi.com/
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: astra G - проблем с E-gas
traqnsavov написа:rockton написа: Съжалявам че не мога да кача снимките тук!!! казва ми че не мога да качвам в JPEG, опитах и да ги аярхивирам , каза че и във RAR не можело???????
Има цял сървър само за снимки...
http://prikachi.com/
Благодаря ти колега , не знаех за този сървър.....-задължен съм ти!
вярно -безплатен но за сметка на това -изключително бавен и муден... "брадясах" дорде се регна и кача 4 броя
-Ама да не диря кусур , както се казва "на харизаният кон зъбите се не гледат"
---ето и снимки..........................
http://prikachi.com/images.php?users/rockton/2b.jpg
http://prikachi.com/images.php?users/rockton/1B.jpg
http://prikachi.com/images.php?users/rockton/3c.jpg
http://prikachi.com/images.php?users/rockton/4A.jpg ....на тази тук ясно се виждат "космите-проводници(алуминиеви)" а също и точковите"заварки" към контактните площадки на хибридния модул, също така и частични остатъци от силиконовият гел "прозрачно желе" донякъде почистено с клечка за зъби -китайска!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: astra G - проблем с E-gas
Това за китайската клечка ми хареса мамка му те са навсякъде . Въпроса ми е ти как запояваш върху плочките в двата края на бонда .
Re: astra G - проблем с E-gas
Аз се чудя колега как го изчисти така добре
Последно промяна от renene на Чет Окт 15, 2009 8:39 pm, променено общо 1 път.
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: astra G - проблем с E-gas
Относно запояването на алуминий......голям чанч и зор...ползвам един стар флюс(течен) който съм купувал преди повече от 8-10 години не помня вече откъде във разфасофка от 200милилитра, беше с етикет някога, но вече го няма...български е и доколкото помня на някаква фирма от Горна оряховица? Лошото е че е вече на свършване
а не мога да намеря същия! Фирмата WURTH произвежда някакакъв червен флюс(паста) който се миел с вода и ставал за запояване на алуминий, не съм го пробвал оше, поръчал съм като ми го донесат ще пиша!!!
-Почистването от силиконовия гел..........изисква много време и нерви......и не на последно място Инат!!
а не мога да намеря същия! Фирмата WURTH произвежда някакакъв червен флюс(паста) който се миел с вода и ставал за запояване на алуминий, не съм го пробвал оше, поръчал съм като ми го донесат ще пиша!!!
-Почистването от силиконовия гел..........изисква много време и нерви......и не на последно място Инат!!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: astra G - проблем с E-gas
Ината е важно нещо
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: astra G - проблем с E-gas
благодаря на коплегата за расзаясненията сас снимки нещо полезно научих не бях отварял такав модул!
Re: astra G - проблем с E-gas
Алуминият се запоява малко трудно защото много бързо се окислява като е изложен на въздух.(окисният слой пречи на калайдисването) За това върху мястото на алуминия дето ще се запоява се капва една капка обикновенно моторно масло,след това с нещо остро ножце или друго се зачиства алуминия в капката масло докато заблести.Маслото не дава на кислорода да стигне до алуминия! След това със силен поялник и тинол се калайдисва през маслото и се мие с коресилин.Така се калайдисва алуминий без пасти киселини и тн.
А иначе самия модул като го отвори беше ли мокро желето? имаше ли нафта вътре? ..ако е така значи проблема е другаде и дори и да го запоиш пак ще ти дава проблеми! Виждал съм такъв и се изумих,като разбрах от къде се пълни с нафта!!
А иначе самия модул като го отвори беше ли мокро желето? имаше ли нафта вътре? ..ако е така значи проблема е другаде и дори и да го запоиш пак ще ти дава проблеми! Виждал съм такъв и се изумих,като разбрах от къде се пълни с нафта!!
Re: astra G - проблем с E-gas
Силиконовият гел беше свеж и рехав и мноооого прозрачен , нафта нямаше защото колата работи на БЕНЗИН!!!MATRIX написа: А иначе самия модул като го отвори беше ли мокро желето? имаше ли нафта вътре? ..ако е така значи проблема е другаде и дори и да го запоиш пак ще ти дава проблеми! Виждал съм такъв и се изумих,като разбрах от къде се пълни с нафта!!
Относно спояването на алуминий?...всеки -явно си има някаква изпитана технология, все пак благодаря ти че сподели твоят опит, -ще пробвам!
Имах случай със масло в ECUто, и то доста на едно Ауди А4 Qatro 1.9 TDI 110 катъра с мотор AFN
компира ако не се лъжа беше май EDC 15 C XX ?.....беше почти целият олят отвътре със масло(черно) и е съвсем ясно откъде това масло се е намерило там......по вакум маркучето на МАР сензора, не е за вярване но е факт, и то не е единствен изолиран случай!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: astra G - проблем с E-gas
Маслото е диелектрик по добър дори и от въздуха, така че няма проблем..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.