Данчо , тука ти стискам ръка

. Но щом обмисляте и програмиране на инжектори и помпи трябва да е многодобре преценено какво ще може да се прави и как от гледна точка на това ,че това е калибрацията при програмирането на тия елементи се записва в контролера и колеги не един път са правели железен труп при програмиране на инжектор с оригиналния тестер. Но при нас това не е проблем . Започва се да се програмира контролера на ново (все едно че сега е произведена ) и излизаме от ситуация , но ние имаме пълен набор от софтуер и калибраций . Представи си ,че това го може и конвенцийонална апаратура и някой направи това с нея , т.е. забие софтуера при програмиране на инжектор или помпа (като неговият уред не разполага с пълния набор софтуер и калибраций за модела) ,върху кого пада всичко ???? А кой ли ще е клиента ????
Ситуацията е гадна . Това е договорка от гледна точка да нямате и вие проблеми ,защото неможе да ви се првдостави цялата информация за някои автомобили (по точно за гаранцйонните)
А незнам дали знаеш вече те имат 2години заводска гаранция и 3 години удължена ( за който иска да си закупи ) .Това означава че информацията ,която ви се предоставя е с 5 години назад (говоря ти специално за Форд) .А може би и за другите марки е подобно .
PS:Помисли малко върхо това .
