Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Субарото е внесено катастрофирало с отворени два предни еарбега. Не иска да пали, и причината е липса на ток на свещите. Проверил съм това което мога поради оскъдната информация която имам за него. Имаше проблем в енджин релето, но съм го отстранил. Има вариант за самодиагностика с мигащ код, който дава грешки 12 и 13 - стартер сигнал и датчик на разпределителния вал, който пък съм мерил с осцилоскоп (директно на ЕКУ-то) и си работи нормално. А относно липсата на ток - липсва сигнал още от изводите на ЕКУ-то. Основната ми молба е някой ако му се намира описание на изводите на ЕКУ-то да ми я изпрати за да огледам захранванията и масите. Мотора е EJ20, ЕКУ-то е с три куплунга. Поздрави!
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Колега да няма сензор от типа на бутоните при удар да изключва екуто,незнам просто стрелям на посоки.успех
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Това беше първото нещо което търсих, но поне аз не открих, а уж огледах цялата инсталация на двигатела, а и останалите субаровци (1.6 и 1. също нямат. Благодаря че се отзова толкова бързо!
Последно промяна от strahil на Вто Окт 20, 2009 9:12 am, променено общо 1 път.
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
В Толеранс Дата ги има схемите.
Успех
Успех
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
При силната катастрофа, да не са му изпадали SMD монтажите.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Да стрелна и аз на посоки Ако има имобилаизер,да няма проблем с него
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Имобилайзер има, лампата му обаче изгасва при подаване на контакт, освен да липсва синхронизация между него и ЕКУ-то... И отново по темата.... свалих толеранс датата, но я няма там моята схема, схемата там е с четери куплунга.....а на мен ми трябва с три
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Ако е верно това което виждам,трябва на 4ти крак на комутатора да ти излезе 15та клема от бушон№2,5ти и 6ти пак на комутатора ти е първичната,3ти крак на маса и отива на компа-на а15пин от 26пиновата букса на ЕКУ,1ви и 2ри пак на комутатора са ти управленията от компа и съответно-1ви на а10,2ри на а9 от 26 пиновата на ЕКУ.През обикновена пробна лампа подай маса на 5ти или 6ти пин за малко ,ако видиш искра или те разтресе ,значи бобината е здрава.През диоден пробник пак на 1ви или 2ри подай маса за малко или търси такава докато въртиш на стартер.Ако ти идват управленията най вероятно е комутатора,ако не датчик обороти или компа или.......не знам
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
На комутатора не ходят 12 волта - с пет извода е, 2 - вход, 2 - изход и 1-маса. Комутатор не е, не му ходи управление, а и сам опитвал с друг.
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
схемата е тая със сигурност има я в езито 4ти крак е В+ отделно от комутатора,ако нямаш ези питай който пин те интересува
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: Субару Импреза 2.0л 1997г - не пали
Както писах, на комутатора ходят пет кабела, плюс 12 волта към него ходи от двете бобини, но директно захранване не ходи. четвъртия пин не се използва оригинално. Много куц вариан Субару, не знам къде да търся инфо за него вече. Поздрави!renene написа:схемата е тая със сигурност има я в езито 4ти крак е В+ отделно от комутатора,ако нямаш ези питай който пин те интересува