Астра Г, кубилички

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Locked
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Астра Г, кубилички

Post by presko79 »

Колеги натькнах се на един много неприятен проблем,значи работя по една астра с немския мотор Х17ДТЛ, (68коня,98 г.)Колата доиде с вьже ,закачаме разкачаме ,не пали,след побутване тук там свалих капака на клапаните ,и видях че 4 кубилички само на изпускателните клапани са счупени,Няма вода или бензин в горивото,проверих.Свалих главата и я ревизирах ,изпразних и изчистих всички повдигачи,мисля че всичко е в ред,Удьр в мотора нее имало,и понеже не намерих очевидна причина затворих мотора с нови кобилички.Запали работи на тихи обороти около 1 минута и угасна.отворих пак капака на клапаните и отново сьсщия проблем,счупени кубилици само на изпускателните клапани.Налягане в маслената система несьм мерил.Приемам всякькви вьзможности,дано някои да се е сбльсквал с нещо подобно
Бензина е за измиване на дизелови части.
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: Астра Г, кубилички

Post by NASKO12234 »

Колега предполагам че центровката ти е правилна. За да чупи изпускателните разпр. вал е на закъснение- буталото се качва горе а клапаните още не са затворили.
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Астра Г, кубилички

Post by presko79 »

NASKO12234 wrote:Колега предполагам че центровката ти е правилна. За да чупи изпускателните разпр. вал е на закъснение- буталото се качва горе а клапаните още не са затворили.
хубаво ама предния пьт е била добре,нали аз да сьм сбьркал,вьпреки че всеки пьт превьртам мотора на рька и гледам с три очи
Бензина е за измиване на дизелови части.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Астра Г, кубилички

Post by Aspar »

Здравейте , и аз мисля че има грешка в ремъка на този мотор малко да се размине и потпират клапаните . не случайно са отслабени кубилиците в средата . Изпразнил си повдигачете запалил си и след 1минута като се напълнят чук,чук,чук,чук и колата изгасва , Правил сйм 3 такива мотора със скъсани ремаци всичките бяха с криви клапани не казвам че итвоя случай е такъв но обърни внимание .Успех
Last edited by Aspar on Mon Nov 09, 2009 9:17 pm, edited 1 time in total.
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: Астра Г, кубилички

Post by NASKO12234 »

Виш ЛС никога не се води от предния път. При всяко сваляне на ремака разхлабваш болта на ангр. колело на разпр. вал и наи лесното е сложи една линния хоризонтално над гърбиците на първи цил. и пимери растояниетодо едната и другата да е еднакво.Може и главата да ешлаифана много ако е така сваляш и вкопаваш леглата.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Астра Г, кубилички

Post by rangel1 »

Мисля че проблема е в сглобката разпределителен вал и зъбно колело провери болта и самата
зглобка просто там приплъзва вала изостава и за това чупи изпускателните кобилици :lol: :lol: :lol:
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Астра Г, кубилички

Post by presko79 »

реших проблема,днес смених кубиличките,изпазних и изчистих отново повдигачите,зацепих я наново,вьпреки че не намерих грешка.Запали работи прекрасно и брамчах поне 1 час ,няма грижи,кьде беше проблема така и неразбрах.кактом и дае ,може да уривате темата.Благодаря на отзовалите се колеги
Бензина е за измиване на дизелови части.
Locked