common rail

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
autobo
КОЛЕГА
Posts: 50
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:19 pm

common rail

Post by autobo »

Здравейте колеги.Някой има ли схема на комутатор за дюзи common rail или готов такъв.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

Абе то май няма да се продава трябва ние да се напънем но как да стане като са няколко вида управлния секи производител си измисля нещо не се знае кой как е направил нещата.Мисля че самия комутатор няма да е голям проблем да се направи от това да се съберат база данни с осцилограми да се види кое как е.Аз съм навит да се помъчим да измислим нещо но надали някой колега ще ни се върже на акъла повечето сигурно ще гледат сеир или кротко ще чакат да докопат нещо от някъде :oops: :oops: :oops:
autobo
КОЛЕГА
Posts: 50
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:19 pm

Re: common rail

Post by autobo »

Доколкото знам Бошовите дюзи работят на 80 волта,а тези на Делфи на 12 волта и отварят при 23 ампера.
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: common rail

Post by VOLUMAX »

Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая :!:
КТМ is the BEST fuck the rest !
kocit0
Posts: 15
Joined: Sat Sep 26, 2009 1:54 pm

Re: common rail

Post by kocit0 »

Вси4ки дюзи равотят с 75-80 в...,но максималния им ток се ограни4ава от компа.Така 4е правиш една штракалка с токоограни4аване по + на 30а.,и готово.Само незнам зашто ти е това..?
Това не важи за пиезо дюзите,а пампадюзите.....,виж те же4е са на 12в.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: common rail

Post by Aspar »

Добре де ще накарате примерно магнет винтила да заработи ама кво от туй може ли да кажеш колега каква е идеята . :oops:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

VOLUMAX wrote:Според мен топлата вода е отдавна открита ... безмислено е да търсим друга топла вода !
Дайте да използваме тая :!:
И каква е топлата вода моля помогни че някой сме много зле аз лично от скоро ги разглеждам
тия комън рейли и то само в нета
VOLUMAX
КОЛЕГА
Posts: 222
Joined: Thu Jan 19, 2006 9:25 pm
Location: РУСЕ
Contact:

Re: common rail

Post by VOLUMAX »

Топлата вода е такава ,че : Ако имаш нужните познания , опит и добър наплив от платежоспособни клиенти то следователно ще може да си закупиш готов стенд за такива дюзи !
Бачкаш си с него и паричките ти капят !
Ако не отговаряш на тия по-горните условия то следователно такъв стенд не ти е необходим !
За к'во ти е като ще седи и ще прашасва :?:
Виж ако имаш време и пари за губене то няма лошо да търсиш друга топла вода :lol:

Успех :mrgreen:
КТМ is the BEST fuck the rest !
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: common rail

Post by traqnsavov »

На принципа на кондензаторното разреждане CD Capacity discharge получава се много мощен краткотраен импулс..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
autobo
КОЛЕГА
Posts: 50
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:19 pm

Re: common rail

Post by autobo »

Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: common rail

Post by traqnsavov »

autobo wrote:Колега не съм на ясно каква е тази щракалка,дай схема.
Колега това е най простото стапало..

Действието е следното, кондензатора С се зарежда до към 60-70 волта, от източник на високо напрежение, най вече траф с блокинг генератор.
Когато последва крадкотраен импулс на Гейта на мощият мосфет транзистор, веригата маса-кондензатор-товар се затваря, следва мощен импулс, дори бих казал свръхмощен, но е за кратко време, докато се разреди кондензатора..

Има такива запалвания, от 80 години се слагат на мотоциклетите, автопроизводителите се сетиха чак сега 2009 :lol: :lol: да слагат CDI това не е цди на мерцедес, както вече си помислиха повечето :P :) абривиатурата идва от Capacity Discharge Igniter
Image
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

Абе това чудо май нема свърши работа трябва нещо по изпипано ама си нямам на идея какво :oops: :oops: :oops:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

За к'во ти е като ще седи и ще прашасва :?:
Важно е удоволствието някой ходят по к...ви други правят пари трети се кефят на направи си сам такъв е живота и реалната действителност така че няма кво да се чудите на фенове като мен :D :D :D
autobo
КОЛЕГА
Posts: 50
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:19 pm

Re: common rail

Post by autobo »

Колега често имам проблеми с тези дюзи.Затова ми трябва комутатора да видя как пръскат.А на обикновен стенд за дюзи можеш да вдигнеш налягане до 600 бара.
karamilev
КОЛЕГА
Posts: 194
Joined: Tue Sep 22, 2009 6:03 pm
Location: Варна

Re: common rail

Post by karamilev »

на обикновен стенд можеш да видиш дали текат дюзите за което не е нужен комутатор,а доста често проблема на дюзите са в по-високите обороти а с обикновен стенд там си безсилен.За да видиш просто как впръскват ще стане :) Но пък от друга страна трябва да се експериментира :shock:
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Locked