Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Колеги какво кара този авенсис да държи обороти на празен ход какъв е принципа и изпълнителните механизми към него от какво зависи и как се настройва ако въобще има възможност за това?Двигателя е с директно впръскване 2.0 136 конски сили авенсиса е 2005 год. Проблема е следния не успява да задържи оборотите и те падат към 500 600 и претриса мотора има ли слаби места в тази област на които трябва да се обърне внимание и въобще идеи от какво може да е!
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
То хубаво,пиши по подробно,чел ли си я? не ли.Грешки да,не.stelllski написа:Колеги какво кара този авенсис да държи обороти на празен ход какъв е принципа и изпълнителните механизми към него от какво зависи и как се настройва ако въобще има възможност за това?Двигателя е с директно впръскване 2.0 136 конски сили авенсиса е 2005 год. Проблема е следния не успява да задържи оборотите и те падат към 500 600 и претриса мотора има ли слаби места в тази област на които трябва да се обърне внимание и въобще идеи от какво може да е!
Пиши номер на двигател!
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
-За една такава Тойота Авенсис версо с автоматична скоростна кутия и VVTI технология управлвние на газоразпределението...........Трактат бих могъл да напиша
Посъветвах мой приятел да я си я купи............и после се оказа че няма здраво място по нея! на третия ден умря скороостната кутия (по точно ЕЦУто)... след няколко месеца започна да духа в антифриза, и да губи леко мошност, отворихме мотора, оказа се че е правен в Швейцария (дърводелски) ,........-та краварите отглеждащи кравата Милка, понеже бяха развалили резбите на три от болтовете на главата(доло в блока-са с пружинни резби) тези три болта се развиха на ръка, при това ги бяха рязали и скъсявали......-та така , мемоари мога да напиша за тази Тойота...но сега всичко е наред,компира оправен , мотора също , дори я диздисахме и с газова инжекция...и сега е фартуна , няма удържане
Посъветвах мой приятел да я си я купи............и после се оказа че няма здраво място по нея! на третия ден умря скороостната кутия (по точно ЕЦУто)... след няколко месеца започна да духа в антифриза, и да губи леко мошност, отворихме мотора, оказа се че е правен в Швейцария (дърводелски) ,........-та краварите отглеждащи кравата Милка, понеже бяха развалили резбите на три от болтовете на главата(доло в блока-са с пружинни резби) тези три болта се развиха на ръка, при това ги бяха рязали и скъсявали......-та така , мемоари мога да напиша за тази Тойота...но сега всичко е наред,компира оправен , мотора също , дори я диздисахме и с газова инжекция...и сега е фартуна , няма удържане
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
ами в интерес на истината чека и свети но той свети заради датчиците в катализатора понеже е за смяна и да четена е но дава грешка само от катализатора когато се изтрият грешките и чека изгасне няма промяна пак си падат оборотите и след известно време чека светва отново,и затова ми беше въпроса от какво зависят оборотите на празния ход,
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Колега,а на високи обороти как се даржи тази кола,варви ли добре......
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Върви страхотно не е преминала в сервизен режим,но нещо спъва оборотите на празния ход само това е проблема
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Имах такъв проблем с корола оказаха се частично запушени дюзи,така че ако изключил дебитомера като проблем,може да направиш баня на дюзите
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: Тоиота Авенсис 2.0 проблем
Ами другото което не споменах е че преди време на бензиностанцията сипаха на колата дизел вместо бензин и за съжаление разбрахме какво е станало едва след като колата ''смукна'' нафта и угасна,като следствие светна чека с проблем в катализатора след четене на колата другото което се появи са едни шумове които мисля идват точно от дюзите след още известно време започнаха и оборотите да падат.