Дачик налягане в рампата на комън рейл

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Locked
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by rangel1 »

Здравейте някой има ли данни как се движи изходното напрежение на дачика спрямо налягането на бош и делфи при различните поколения :?: Сега ще кажете защо ти са като с скенера може да погледнеш в актуални стойности да ама когато си с АТС 900 понякога някой
неща липсват(абе те май доста липсват) така че ще трябва да се спасявам с първобитни методики та затова питам де :oops: :oops: :oops:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by rangel1 »

Хайде де неможе някой да няма смътни спомени, абе то май с тия маркови скенери дето ловят
всичко май сте забравили първобитните технологии :roll: :roll: :roll:
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by Aspar »

Здравей rangel1 , имам наблюдение в(у бош на контакт е 0.50 v. около 100 бара е 1 в. което е достатачно да запали . Мисля че и при делфи е така но не съм сигурен.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by rangel1 »

Мерси много колега и аз намерих нещо за денсо
0мпа-1в
20мпа-1,4в
80мпа-2,6в
140мпа-3,8в
160мпа-4,2в
така че
се търси за делфи и повече за бош и за дензо
:roll: :roll: :roll:
kocit0
Posts: 15
Joined: Sat Sep 26, 2009 1:54 pm

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by kocit0 »

Като цяло за Bosh напрежението се мени от 0.5 до по4ти 4.5в,но незнам до колко линеина е характеристиката........ :roll:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by rangel1 »

Благодаря на отзовалите се колеги явно проблема ще си го реша експериментално а съм сигорен че поне 10 колеги от тоя форум можеха да дадат категорични мнения но явно ги
шубе такива като мен да не вземат много да се изучат , жалкото е че това са най новите системи и същевременно наи лесните за диагностика дизелови системи.Тъжното е че засега
бъдещето е в комън реил а ние май го заобикаляме в подробности и в раздробено разглеждане на детайли.За това евалла на братята руси би трябвало да вземем пример от тях
защото хората споделят разработват и обясняват всичко на разбираем език без да се притесняват че някой ще направи повече от тях защото знаят че те са напред.Да не забравяме че когато нашите бащи са търкаляли тикви техните са били в космоса :lol:
Мисля че съм прав защото съм сигурен че 95% от вас теглят инфо от .ру :?: :?: :?:
Та за това няма смисъл да бистрим такива теми безинтересни и моля модераторите ако може
да заключат темата :D :D :D
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by bobolin4o »

Ех, Рангеле, пак намери за какво да се сърдиш...
За какво ми е да знам точните характеристики на 4-5 датчика? Ще карам с мултицет на предния капак да видя при какво напрежение в дадени обороти колата гасне?
Сменяй я тая бангия (АТС900) с нещо по-хубаво и ще ти е по-леко...
P.S.
Що не пробваш да четеш въпросната система през OBD стандарта, там със сигурност има налягане на рейла...
TuningMaster Image
0887 704 900
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дачик налягане в рампата на комън рейл

Post by rangel1 »

Сърденето и непрестанното ми реване са хроничен проблем затова и никой неще да работи с мен и се мъча сам така че се извинявам но това е положението :oops: :oops: :oops:
А що се отнася до бангията (900-проблема)ще я сменим като свърши кризата :D :D :D
Заключвайте я тая тема че ще се побъркате да четете простотии :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Locked