BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by BaHka »

Е добре де. Днес се занимавах точно със същото БМВ - колата си върви перфектно, но забива грешка номер 65 - датчик за положение на разпределителен вал и не се трие. На действителни стойности на контакт показва -25 градуса, а на празен ход скача на 58 градуса и не мърда. Накрая изключих датчика и се оказа че кабелите окъсяват под гуменото маншонче на буксата. Клиента си отиде с откачен датчик докато дойде новия. Колата си пали и си върви нормално, без прекъсвания, тресения, менене на обороти.... Как при теб не е палила от тоя датчик?
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by venelek »

Той колегата сигурно има предвид CKP sensor.
А относно тая грешка 65 и аз имах подобен случай,сменихме датчика и пак я изкарваше,а с осцилоскопа кат меря на компа идва сигнал.И накрая се отказахме щот и без друго новия датчик не беще оригинален ами някво "заместителче".А със датчиците на сименс бая ядове съм имал като не сложа какъвто трябва.

Поздрави
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by rangel1 »

Абе с тия дачици е голяма дандания никъде до сега не съм намерил за конкретна система
кое точно го интересува ЕКУ като информация от целия сигнал на дачика ,нивото ли, честотата ли,обръща ли внимание на поляритета или въобще какво му интересно на ЕКУ в
комуникацията с ку.....те наречени дачици.Мисля че това го знаят само производителите а за нас остава налучкването и гадаенето на осцилограмата коя ли точка е интересна за ЕКУ.
Ако знаехме нямаше да сменяме дачици съмнявайки се в тях нали ЕКУ (шефа) е последната
виновна инстанция така че ку.....те винаги са на първо четене.Лошото е че те са се по 100лв
така че проблема е сериозен поне за мен.Е можеби аз нещо не съм разбрал и ако е така
пожелайте ми приятно четене и повече практика :roll: :roll: :roll:
dexter
КОЛЕГА
Posts: 206
Joined: Wed Jul 08, 2009 3:05 pm
Location: Горна Оряховица

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by dexter »

а , колеги аз не съм ви разказал целия филм, щот не не звучи реално ама....... като смениь датчика на разпределителния вал - запали трудно, забелязах леко чукане на аванс... закачам- ГРЕШКА ДАТЧИК НА КОЛ. ВАЛ !!!! Викам си Е НЕ МОЕ ДА БЪДЕ !!! до сега не ми го изкара на диагностика въобще !! Смених и него и всичко се изглади !!!...Обаче...като му ремонтирах компа преди месец пак забелязвах това чукане на аванс, ама от време на време, тогава диагностицирах с ВИЗА,и грешка не откривах а сега с ктс200 .Мойе би не е палила и заради датчика на кол. вал , и заради напълно прецакания датчик на разпр. вал ???? ЕЙ ЗАТВА НЕ ВИ ПИСАХ ТАА ПОДРОБНОСТ ЩОТ И ЗА МЕНЕ ТВА БЕШЕ НЕВЕРОЯТЕН ФИЛМ !...освен тва като спя да пали онзи ден ми изкарваше само грешка разпр. вал ????? а диагностицирах с ктс200 ???? чудя се още знам че звучи невероятно но тва е ?
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by rangel1 »

Значи тезата за дачиците донякъде е вярна :oops: :oops: :oops:
dexter
КОЛЕГА
Posts: 206
Joined: Wed Jul 08, 2009 3:05 pm
Location: Горна Оряховица

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by dexter »

да! сещам се колегата traqnsawov беше писал че: "ако даден датчик работи, но дава нереални стойности диагностиката не го хваща-тогава ОСЦИЛОСКОПА !" .....така че освен четеца треба и осцилоскопа, но освен тях маийсторчето е най- важно да се сети за кво стаа на въпрос ! кат си помисля колко коли има дето " не мойели да се опраат ??? " могат, ма нема кой да се сети щот всички :mrgreen: мноо бързат да земат парата !
Jambo6a
КОЛЕГА
Posts: 43
Joined: Wed Nov 04, 2009 6:10 pm
Location: Sofia

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by Jambo6a »

Значи като не работи датчика на разпределителния вал колата би трябвало да пали, по-трудно от обикновенно, но да пали. Компа не може да синхронизира двата датчика и затова пали така. Този датчик е за да може компа за знае кога цилиндъра се намира в горна мъртва точка и да подаде правилно искрата. :wink:
dexter
КОЛЕГА
Posts: 206
Joined: Wed Jul 08, 2009 3:05 pm
Location: Горна Оряховица

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!

Post by dexter »

ТОЧНО !!! :wink:този датчик отсича само за 1-ви цилиндър !!!
Post Reply