Здравейте,въпросното Volvo-,мотор В4204S,с имобилайзер-стартера върти,има управление на запална искра и на двете бобини,както и управление горивна помпа,съответно дюзи-захранени ,но няма управление на тях.Дюзите са изправни-при принудително подаване на 0 прикюхква мотора.Непрекъснато(а не мига-значи ключа се разпознава)) свети лампата"задрасканавтомобил",но доколкота знам това не е само индикация за проблем в комуникацията с имо-то.По инжекциона единственото притеснително е сигнала ,генериран от датчик-колянов вал-0,55А променливо напрежение(мерено е с мултиметър,поради липса на осцилоскоп)при зададено в Аутодата-1,8 V AC.ЕКУ-то неможах да го сваля,но на кабелния сноп излизат всички маси и захранване.Кабела и куплунга на антенката на имо-то са изправни,съпротивление на излъчвателя-3.0 Ома.Ключовете са оригиналните.Като откача контролера на имото.лампата изгасва,но и няма развъртане на стартер.МОЛЯ за съвет,колата неможах да я закача с Карман-а-"комуникационна грешка",но и в списъка я нямаше системата,затова стрелба на посоки.Ако е имобилайзер как би могъл да се илиминира,клиента не държи нанего.
Поздрави.
Проблем Volvo V40 2,0
Re: Проблем Volvo V40 2,0
Благодаря за отзивите,темата може да се заключи,даже да се изтрие.Поздрави
Re: Проблем Volvo V40 2,0
Колега не се сърди ама май са малко дето могат да ти помогнат с имото и явно нямат желание
пък и сигурно трябва някоя техника и софтуер така че виж някои ключар да го шътне и си готов мисля че е от него ако всичко е точно би трябвало да угасне а твойта не
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
пък и сигурно трябва някоя техника и софтуер така че виж някои ключар да го шътне и си готов мисля че е от него ако всичко е точно би трябвало да угасне а твойта не
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)