common rail

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: common rail

Post by askman11 »

бих могъл да разработя и направя 5-10 стенда за колеги от форума ако има интерес . . .
autobo
КОЛЕГА
Posts: 50
Joined: Wed Aug 27, 2008 8:19 pm

Re: common rail

Post by autobo »

Ами колега направи,тествай го и кажи цена.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

askman11 wrote:бих могъл да разработя и направя 5-10 стенда за колеги от форума ако има интерес . . .
Интереса при всички положения ще е голям но основно се иска да ни направиш комутатор и ако може да управлява и пиезоинжектори другото е лесна работа все пак не сме дърводелци
обаче тоя комутатор е проблем май за почти всички така че лично аз ще чакам с нетърпение
да направиш нещо по въпроса и да си кажеш цената може и само схема да продадеш все ще бъде нещо пред нищото :roll: :roll: :roll:
dexter
КОЛЕГА
Posts: 206
Joined: Wed Jul 08, 2009 3:05 pm
Location: Горна Оряховица

Re: common rail

Post by dexter »

Що бе, таа работа с CDI-то не звучи зле...ама колко тряба да е мощен импулса??тряба да разберем до колко Амп. е допустимо че да не се стопи някоя бубинка вътре в дзата ??? Ако е прекалено силен ще те заблуди при впръскването , ако е слаб същото... :? А 6то се отнася до колиентелата, дайте да го измислим сега щот бая строшиляци с такива мотори си накупиха хорицата и фирмените сервизи нямя да стгнат за всички :mrgreen: :mrgreen: Сервизите си накупуваха диагностики за по 50-100 хил. лева ама потребителите пак търсят такива кат нас :mrgreen: :mrgreen:
NOname
Posts: 14
Joined: Fri Jan 08, 2010 10:27 pm

Re: common rail

Post by NOname »

Аз пък преди време взех, че направих такъв тестер за един мой познат, който се занимава с ремонт на дизели. На него му трябваше управление само за елекромагнитни дюзи, но след кратък размисъл реших: защо трябва да е лесно като може да е трудно?. След три месеца се появи устройството, което е на снимката.
Параметри:
-електромагнитни дюзи: 12V, честота на импулса от 1Hz до 300Hz, продължителност от 0.3 - 3 ms
-пиезо дюзи: 75 - 180V, честота на импулса от 1Hz до 300Hz, продължителност от 0.3 - 3 ms, възможност за включване и изкючване на деполяризиращ импулс.
Резултати от тестовете:
-никакви проблеми с електромагнитните дюзи, налягането трябва да е не по-малко от 220 атмосфери. (BOSCH, DELPHI).
До тук добре, казал падащият от ............
Пиезо дюзата, която ми беше предоставена е SIEMENS, втора употреба и неясно състояние. При подаване на упавляващ сигнал дюзата цъка, което ще рече, че пиезо елемента реагира, но при налягане от около 330 атмосфери (толкова може помпата с която разполагахме) неможахме да видим желаният резултат.
Поради малкото информация, която може да се намери за тези дюзи незнам какво е минималното налягане при което дюзата е в състояние да работи.
За да отстраним тази неяснота търся човек, който разполага с работеща пиезо дюза и помпа до 600 атмосфери. Ще се радвам ако някой се обади. pcbdoc@abv.bg

/неможах да кача снимка/
Last edited by NOname on Wed Jan 13, 2010 5:07 pm, edited 1 time in total.
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: common rail

Post by veli »

ОБЩА БЛОК СХЕМА
ЕКУ-за пиезо дюзи
ГЕНЕРАТОР ДКВ
ПВН
ЕЛЕКТРОМЕОТОР
ДОП. ДАТЧИЦИ
РЕЙКА ВНАН
ДВА ДЕНА ТРУД ,1000 ЛЕВА НАЗАД И ИМАШ СТЕНД ,С КОЙТО СИМУЛИРАШ ДЮЗИТЕ КАКТО СИ ИСКАШ,НА КАКВОТО НАЛЯГАНЕ ИСКАШ И Т.Н :D
rumensr
КОЛЕГА
Posts: 34
Joined: Wed Dec 16, 2009 7:14 pm
Location: Варна

Re: common rail

Post by rumensr »

veli wrote:ОБЩА БЛОК СХЕМА
ЕКУ-за пиезо дюзи
ГЕНЕРАТОР ДКВ
ПВН
ЕЛЕКТРОМЕОТОР
ДОП. ДАТЧИЦИ
РЕЙКА ВНАН
ДВА ДЕНА ТРУД ,1000 ЛЕВА НАЗАД И ИМАШ СТЕНД ,С КОЙТО СИМУЛИРАШ ДЮЗИТЕ КАКТО СИ ИСКАШ,НА КАКВОТО НАЛЯГАНЕ ИСКАШ И Т.Н :D
Снимка на този стенд има ли?
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: common rail

Post by veli »

Във виртуалната част на мозъка ми се роди:)
А точно как ще изглежда ,мисля че не кой знае какъв проблем.Важното е че за около 1000лв ще стане супер!
ditex
КОЛЕГА
Posts: 150
Joined: Mon Jul 24, 2006 9:02 pm

Re: common rail

Post by ditex »

Обсъждането на техническата част по направата на щракалка за Common Rail дюзи, това го разбрах. Но не можах да разбера другото:
Ако предположим че има вече готова такава щракалка (това си мисля че е осъществимо), какво след това може да се прави с нея. Моля ако някой е по-наясно с въпроса да каже.
??-!!
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: common rail

Post by presko79 »

ditex wrote:Обсъждането на техническата част по направата на щракалка за Common Rail дюзи, това го разбрах. Но не можах да разбера другото:
Ако предположим че има вече готова такава щракалка (това си мисля че е осъществимо), какво след това може да се прави с нея. Моля ако някой е по-наясно с въпроса да каже.
Изпьлнете някькьв стенд за комн реил дюзи,от вас бих взел.
Не искам да засягам колегата,но от Дитекс което сьм взел ,работи според очакванията ми.
А бих купил и от него стга да видя реален тест.някои снимки поне
Бензина е за измиване на дизелови части.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

ditex wrote:Обсъждането на техническата част по направата на щракалка за Common Rail дюзи, това го разбрах. Но не можах да разбера другото:
Ако предположим че има вече готова такава щракалка (това си мисля че е осъществимо), какво след това може да се прави с нея. Моля ако някой е по-наясно с въпроса да каже.
Абе и аз не съм много в час ама каквото правят големите стендове за хиляди евро и че ги има е факт.Примерно вашият комутатор дюзи е един от най добрите според мен може да прави това за което някой дадоха по хиляди левове за стендове и ако им кажеш че за 300лв инвестиция ще правя същото като тях не им се вярва или не искат да повярват но на практика е точно така и съм сигорен защото доста съм ровил за бензинови инжектори.
Въпросната щракалка я има из нета управлявайки някави стендове но върви явно с тях
може и отделно да се предлагат но аз несъм ги докопал та като ги гледах подразбрах че е важно да имитира сигнал както конкретното еку а те май са няколко вида та и с тия пиезоижектори работата става красива чорба и си мисля че на ниво може да стане само с програмируем микроконтролер а това може да се направи само както трябва от дитех така че уловете мига бъдещето е в коман рейлите .Мисля че устройството ще има бъдеще но зависи кой как подхожда към нещата :roll: Защото доста колеги като мен са в тъмна индия та има много неща за откриване но ще трябва да се спасяваме сами явно :mrgreen:
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: common rail

Post by mitko »

Който бърза ето готово решение :D
http://www.boschautoparts.co.uk/teEPS20 ... sp?c=2&d=2

regards
renene
КОЛЕГА
Posts: 303
Joined: Sun Mar 23, 2008 6:43 pm
Location: люлин 2

Re: common rail

Post by renene »

Е..не е много скъпо :?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
garyo
КОЛЕГА
Posts: 97
Joined: Sun Feb 15, 2009 6:30 pm

Re: common rail

Post by garyo »

http://www.automotive.euromarket-group.com/?cid=121
около 15000лв. без количката
мои приятели и бивши колеги работят с него
върши работа стига да знаеш какво да правиш но няма избиване
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: common rail

Post by rangel1 »

Eй колеги засрамете се от предложенията си се пак сме в българия ние обичаме да е.......м
дявола като лети ,пък и понякога успяваме така че ще успеем с сигурност :lol:
(сиромах човек жив дявол) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Locked