A4 2006g.

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

A4 2006g.

Post by venelek »

Колата е А4 2006 год. 2,5тди с автоматична скоростна кутия.
Проблема и е че като е на P,на тихи обороти леко тресе.
Няма грешки а само количеството на впръсканото гориво пада под 3 мг.
Колебае се между 2,5 и 3.Като включа на някоя предавка или пусна климатроника
количеството става около 3,5 и спира да тресе.
Сънявам се в помпата въпреки че колата е твърде млада :D .
Има ли възможност софтуеърно да се увеличи тази стойност с ВАГ-ком,както при 1.9 мотора
със старата помпа(тая е с вп44)
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: A4 2006g.

Post by KLESHTITE »

предполагам че е мултитроник [маховик]
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: A4 2006g.

Post by venelek »

KLESHTITE wrote:предполагам че е мултитроник [маховик]
да мултитроник е
само че количеството гориво трябва да е от 3 до 9 мг.,а то пада на 2,5мг
и си мисля че ако успея да го вкарам в норма всичко ще си дойде на място
А на маховика какво може да му стане???
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: A4 2006g.

Post by KLESHTITE »

демпферен е и се получава дисбаланс
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: A4 2006g.

Post by KLESHTITE »

а количеството гориво се определя от мос транзистора в ел блока за който толкова се пише но щом държи обороти не е от това
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: A4 2006g.

Post by ivanovbg »

Виж и тампоните на мотора и скоростите,ако е маховика би трябвало и на високи обороти да има вибрации но са по бързи и се усещат най-вече на волана като тръпнене на ръцете.Също така свали предния тампон към гредата между роговете-ако е крива или при смяната на ангренажа са го притиснали може оттам да се предава тресенето.Количеството гориво зависи от много фактори,дори и от тампоните на мотора защото те играят ролята кнок сензори.А може и дебитомера да е малко замърсен както и много други ,така че не му се впрягай много като държи стабилни обороти.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: A4 2006g.

Post by KLESHTITE »

ако е от маховика е по скоро клатене на мотора а ако е вибрация може колегата да е прав за предния тампон
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
NASKO12234
КОЛЕГА
Posts: 236
Joined: Mon Apr 06, 2009 9:10 pm
Location: Германия

Re: A4 2006g.

Post by NASKO12234 »

Колега тресе защото и падат прекалено оборотите или са нормални и тресе?
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: A4 2006g.

Post by venelek »

Когато колата е студена не тресе,защото времето на впръскване е по високо,а ако е тампон или маховик няма ли да има проблем и при студен мотор?
А не мога да не му се впрягам щото клиента ми е много добър приятел и е много капризен и ма изяжда за тая работа!!!

И в крайна сметка може ли да са увеличи това количество с ваг ком
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: A4 2006g.

Post by bobolin4o »

Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!
TuningMaster Image
0887 704 900
georgi2106
Posts: 13
Joined: Thu Jan 07, 2010 2:02 pm
Location: бобов дол
Contact:

Re: A4 2006g.

Post by georgi2106 »

bobolin4o wrote:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!
това е добра идея.а оборотите променя ли ги,разлика между 20-50 оборота.
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: A4 2006g.

Post by venelek »

bobolin4o wrote:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!

Извърших сравнеие на количествата и на шесте дюзи стоиностите бяха много близки до нула.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: A4 2006g.

Post by venelek »

georgi2106 wrote:
bobolin4o wrote:Доколкото знам, количеството гориво за празния ход е функция единствено от оборотите. Тоест, на личната ми кола промених зададените обороти на празен ход и съответно видях, че се е увеличила порцията на горивото. С други думи - ако увеличиш някак си порцията, неминуемо ще се вдигнат оборотите, което няма как да стане, ако не си заявил по-високи обороти на празен ход...

P.S.Проверил ли си количествата за всяка една дюза?
Със здраве!
това е добра идея.а оборотите променя ли ги,разлика между 20-50 оборота.
Оборотие започват да се колебаят много малко (10-20),когато започне да се появява претрисането,а именно когато количеството на горивото падне под 3мг.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
georgi2106
Posts: 13
Joined: Thu Jan 07, 2010 2:02 pm
Location: бобов дол
Contact:

Re: A4 2006g.

Post by georgi2106 »

задаи ако можеш по високи обороти.при автоматика когато е на D впръскането е по голямо защото вече има натоварване на двиг.и оборотите трябва да са окло 650-750.а на паркинг 800-900.вазможно е и да са разбити и демпферите на маховика ама требва да променя оборотите защото 1мм.отклонение на маховика измества ъгала поне с 5 градуса
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: A4 2006g.

Post by venelek »

За сега сипахме добавка за прочистване на горивната система на Лики Моли,да изхарчи един резервоар с добавката и ще пиша какъв е резултата.

Благодарности на всички
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Locked