bmw 520i

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

bmw 520i

Post by askman11 »

здравеите на всички имам големи проблеми със едно 520 всичко е проверено и не откривам проблем не пали. дави се. не записва грешки. аванса е на 4.5 градуса в плюс ? на моменти се променя в -5-9 и припалва но до там. когато изключа температурния датчик минава на -3 градуса включа ли го отива на +4.5 но и без датчика пак отива на 4.5 след гмт. приемам всякакви идеи
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: bmw 520i

Post by askman11 »

забравих да добавя става въпрос за Е34 мотроник 1.3
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: bmw 520i

Post by presko79 »

Колега М50 ли е мотора или М20.
Ако е М50 виж бубини и датчик разпред.вал. За М20 стандартните неща,капачка ,центровка.
Надали ще ти помогна но дано се сетиш нещо покраи моите писанки.Успех
Бензина е за измиване на дизелови части.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: bmw 520i

Post by KLESHTITE »

колега виж дюзите как пръскат ако две три не накъсват е комп имал съм този проблем
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: bmw 520i

Post by rockton »

Според мен също, е 'компира" , мери с осцилоскопа инжекторен цикъл, да не би да оставя постоянно отворени дюзите или някой от тях, този мотроник, прекъсва писти точно под изходящия куплунг или под един от драйверните чипове, случвало ми се е преди време! Другото за което се сещам е постоянните дефекти, датчик на разпределителният вал, налягане на горивото в рейката(клапана обратно гориво)??????!!!
ECUто пише ли нещо?? Вижда ли си някакви грешки или мълчи?
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: bmw 520i

Post by askman11 »

пробвах и със друг комп не е. датчик кол. вал не е. нормално налягане на реиката дюзити са на 2 групи по 3 и работят; грешки не записва ??? когато му изключа помпата работи с ниско налягане извесно време докато падне съвсем включа ли я и се удавя . .. .
waseko
КОЛЕГА
Posts: 391
Joined: Tue Feb 26, 2008 7:43 pm
Location: гр.Пловдив

Re: bmw 520i

Post by waseko »

Не знам на модела регулатора гориво външен-на рейката ли е ,така се държеше едеин Хюндай с външен регулатор и явно нарушена мембрана през кото през вакуммаркуча вкарваше в колекторите допълнително гориво.Поздрав
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: bmw 520i

Post by askman11 »

налягането е нормално регулатора работи
auto
КОЛЕГА
Posts: 48
Joined: Mon Sep 10, 2007 2:20 pm
Location: Плевен

Re: bmw 520i

Post by auto »

Виж да не е запушено обратното
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: bmw 520i

Post by veli »

Залагам на неизправен датчик температура двигател!Веригата не е прекъсната и няма как да го запише в памета.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: bmw 520i

Post by KLESHTITE »

освен това виж и дебитомер и тпс а центровка гледал ли си
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: bmw 520i

Post by Aspar »

Тази кола е тъпа като гъба тпс няма да е защото е на ключета за да дави проблема е в разходомера също погледни букса която е под смукателния колектор там се сабира инсталацията на дюзите като патеняса почват да цъкат всички дюзи едновремено и порцията става двойна и най добре ако имаш двуканален осцилоскоп сваржи се на двата канала и виж дали се разминават обарни внимание и на дюзата за студен старт пиши и малко по подробно колко мили секунди са дюзите колко волта е активната съставка на разходомера и т.н. Отвори и огледай клапаните и вала (износване ,хлабини ) . Поздрави . И вземи се малко в раце това е първия мотроник от преди 20 години има 4 датчика на кръст трябва да го направиш със затворени очи :lol: от страни винаги е лесно успех .
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: bmw 520i

Post by askman11 »

Тази кола е тъпа като гъба тпс няма да е защото е на ключета за да дави проблема е в разходомера също погледни букса която е под смукателния колектор там се сабира инсталацията на дюзите като патеняса почват да цъкат всички дюзи едновремено и порцията става двойна и най добре ако имаш двуканален осцилоскоп сваржи се на двата канала и виж дали се разминават обарни внимание и на дюзата за студен старт пиши и малко по подробно колко мили секунди са дюзите колко волта е активната съставка на разходомера и т.н. Отвори и огледай клапаните и вала (износване ,хлабини ) . Поздрави . И вземи се малко в раце това е първия мотроник от преди 20 години има 4 датчика на кръст трябва да го направиш със затворени очи от страни винаги е лесно успех .

да напълно съм съгласен с това но мисля че на всеки се е случвало да се задръсти с някаква кола. покраи нея направих 5-6 много по сложни коли но това бмв не ще и неще. не е темп. датчик не е дебитомер. няма запушване на обратния тръбопровод. . . няма късо между двата канала на дюзите. не е с тпс а е с два ключа и там не е. центровката е проверена механичен проблем няма що е то ??? :D
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: bmw 520i

Post by bobolin4o »

Не разбрах ангренажа дали е проверен?
TuningMaster Image
0887 704 900
askman11
Posts: 26
Joined: Fri Mar 06, 2009 10:46 pm

Re: bmw 520i

Post by askman11 »

да проверен е.
Post Reply