common rail
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: common rail
Стига и ти с това че сме в българия . Точно за това сме в България и всичката ни такава защото мисленето ни е такова ! За какво да се срамим , че показваме техника която работи перфектно ли ? Като не ти е изгодно не купувай никой не те кара ,но не даваи такива глупави мнения !!!! Остави всеки да прецени .
PS:Нищо лично но малко трябва да си промениш манталитета според мен . Маисторлъка е 50% инструмент ,колкото и да можеш като нямаш инструмент .........
regards
PS:Нищо лично но малко трябва да си промениш манталитета според мен . Маисторлъка е 50% инструмент ,колкото и да можеш като нямаш инструмент .........
regards
Re: common rail
Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
- Местоположение: РУСЕ
- Обратна връзка:
Re: common rail
Гледай сега колега :rangel1 написа:..............
1 С каквито се събереш такъв ставаш !
2 За да промениш клиентите си трябва да промениш първо себе си !
3 Хубавите клиенти ходят при професионалистите ,значи трябва да се опитваме да бъдем професионалисти за да имаме хубави клиенти а професионалистите работят с професионална техника .
КТМ is the BEST fuck the rest !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: common rail
Аз не съм казъл че трябва да си го купиш . Не съм споменал нищо нито за клиенти ..... ,но и ти не давай акъл кой какво да прави . По тая лигика не си купувай и тестери направи си ! Незнам какво целиш като пълниш форума със спам постоянно .От доста време ти чета мненията и според мен половината са само за запълване на пространство и за почесване на езика . Няма да се оправим и до 2210 ако караме с това мислене . А клиентите ти ще се оправят след като направиш неоходимите промени в работния процес . Всеки има право на мнение ,но поне не такова че да пречи на хора който икат да се развиват .Трябва да се срамим че искаме да се развиваме ли ?rangel1 написа:Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица
regards
Re: common rail
Здравейте качествените стендове като епс следят какво излиза през разпрасквача и от излишнота до милиграм инжектора се тества на всички режими и всички обороти . От тези дани се вади извод какво е за ремонт на инжектора . И след ремонт може да генерира нов код на инжектора това е много на кратко . И пак ви питам каква е идеята да накараш дюзата да цъка и какво ще разбереш от това ецу на колат нали я цъка има и сравнение на количествата и обороти на всеки цилиндар можеш да измериш и излишно какво повече ти е нужно хората са го измислели освен ако имате някоя друга идея но се самнявам . Колкото до пиезо инжекторите зада заработи коректно трябва да има налягане и на излишното бош предлага специални накрайници за мерене на излишнот. Поздрави
Re: common rail
В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: common rail
Колега ремонта не е проблемен . Не е китайско писмо . Доста отварях и подкарах на Фордове предимно . Проблема е че за да се даде на клиента гаранця трябва да се изпита инжектора както си му е реда ,на различни режими на работа от 200 -800 бара дали разпръсквача работи добре в целия диапазон и дали е хермитизирана за да не връща обратно гориво на по голямо налягане което е основна болка на инжекторите на Форда . И не на последно място след всяка намеса трябва да се генерира код на дюзата за да се програмира и да има нормална корекция от ЕЦУ ,т.е мотора да не работи с детонаций и тракане .presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
regards
Re: common rail
Последно промяна от NOname на Вто Яну 12, 2010 9:16 pm, променено общо 2 пъти.
Re: common rail
До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Re: common rail
Мда повредени инжектори -в кофатаAspar написа:До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .presko79 написа:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: common rail
Да разбирам ли,че втора употреба дюза от друг двигател не може да се вземе.
Re: common rail
Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: common rail
При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодовеAspar написа:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: common rail
Ako minat stendbobolin4o написа:При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодовеAspar написа:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
Re: common rail
Ето за това говорим http://www.injectronix.com/products-cr. ... zAodhwjy0A