Mecedes Vito110 CDI 2000g

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by traqnsavov »

Aspar wrote:Здравейте колеги , не мога да кажа каде е проблема на витото но дзюза с осцилоскоп на напрежение няма да разбереш нищо за управлението мери се тока с ампер клещи на осцилоскоп това 1.1 волта и тази схема прелича на бензинови дюзи :( :( :( но всеки си има методи няма да се учудя ако някои ги мери с пробна лампа :D :D :D ама кво мери :?: поздрави успех !
Да колега, точно с осцилоскоп се мери, и някой неща мога да ти ги измеря с лампа, даже със светлодиодче..

един ток на покой можеш да измериш с една обикновенна за 50 стинки лампа от магазина..

Един повреден комутатор на дюза така открих, просто лампата светна когато не трябваше, човека му беше писнало да обикаля специалистите с големи уреди, и не могат да разберат защо не работи цилиндъра....

Но аз все пак съм НЕспециалиста така че не ме слушай...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by rangel1 »

:roll:
Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:33 pm, edited 1 time in total.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by traqnsavov »

На части се продава.. :twisted: :lol: шега, наистина какво стана...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by Aspar »

Kолега triansavov ,забележката относно схемата която беше постнал е че аз общ плюс на коман рийл дюзи не сам виждал не значе че няма :) другия пост с осцилограмата да прилича на осцилограма на коман рейл дуза но обясненияте към нея не , за ел схемата не мога да коментирам не разбирам от електроника но знам със сигурност че участват и кондензатори но нека някой по вещ в електрониката сподели . И не знам какво мериш на покои кото кам дюзите тогава няма управление :shock:
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by traqnsavov »

Aspar wrote:Kолега triansavov ,забележката относно схемата която беше постнал е че аз общ плюс на коман рийл дюзи не сам виждал не значе че няма :) другия пост с осцилограмата да прилича на осцилограма на коман рейл дуза но обясненияте към нея не , за ел схемата не мога да коментирам не разбирам от електроника но знам със сигурност че участват и кондензатори но нека някой по вещ в електрониката сподели . И не знам какво мериш на покои кото кам дюзите тогава няма управление :shock:

Това не е общ плюс, това е обща точка, леко повдигната спрямо потенциала на масата, щом искаш да гледаш на него като общ плюс, няма проблем..

Схемата е принципна, не е 100 процента точна..

Има кондензатори ДА така наречениият, Capacity discharge тоест разреждане през кондензатор.

Тук събирам всякаква информация относна CR системата.

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=65

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php ... p=290#p290

Вижте това, за джип широки е но системата действа еднакво..

http://www.tiepie.com/uk/automotive/GMT ... start.html


Ето и за който разбира от руски...
Image
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by Aspar »

Аз от руски много не разбирам ама и те май в ампери мерят
kateri
КОЛЕГА
Posts: 43
Joined: Sun Jul 10, 2005 10:22 am
Location: Левски
Contact:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by kateri »

rangel1 wrote:В крайна сметка кво стана с тоя мерцедес??? :roll: :roll: :roll:
Колата запали на 4 цилиндри но мен ме нямаше известно време на работа като говоря с колегата които я оправил ще пиша.
stoianRX7
Posts: 12
Joined: Mon Apr 06, 2009 1:54 pm

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by stoianRX7 »

имах подобен проблем и се оказа потинциометъра на газта,напражини луди
kocit0
Posts: 15
Joined: Sat Sep 26, 2009 1:54 pm

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by kocit0 »

Колега,.....интересно ми е разреши ли проблема на Витото,и от каде се оказа...?
компа ли е.....................?
sonic
КОЛЕГА
Posts: 92
Joined: Wed Feb 17, 2010 10:35 pm
Location: София, Толстой

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by sonic »

И на мен ми е интересно. Днес при мен беше едно W202 220 CDI с абсолютно същата грешка. Не можахме да му открием проблема- колата върти и припалва, но не баш и толкова. Дюзите и четирите са добре, даже ги вадихме и гледахме как пръскат. Компресия има-не, че комън рейла се притеснява от ниска компресия. Закачвам го със Стар Дагнозата, но е старичък и го чете през HHT- и никъде не виждам ъгъл на впръскването. Все си мисля, че впръсква в неправилния момент. Нека ако колегата с темата е тук да каже какъв е бил проблема при него. А и някой друг колега да помогне. И последно- може ли да е запушен катализатор, при условие, че когато се опитва да припалва от ауспуха си пуши доста?
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by BaHka »

Аз имах напълно аналогичен проблем като автора на темата. Със същите симптоми и номер на грешки. След телефонен разговор с колегата при него се е оказало проблем в компютъра, моя го пратих в Авел Трейдинг Пловдив, върнаха го ремонтирам и Витото се оправи.
sonic
КОЛЕГА
Posts: 92
Joined: Wed Feb 17, 2010 10:35 pm
Location: София, Толстой

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by sonic »

Благодаря- ще пращам и аз този комп.
sonic
КОЛЕГА
Posts: 92
Joined: Wed Feb 17, 2010 10:35 pm
Location: София, Толстой

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by sonic »

Пратих компа в Авел и ми казаха, че най-вероятно проблема е в колата. Преди два дни клиента си е закарал колата там и днес са я запалили , като са му казали, че проблема е бил в компа- 400 лева за ремонт. Не са му казали какъв е бил проблема. Колеги, на вас колко ви взеха?
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by venelek »

На мен до сега винаги са ми взимали по 250лв за ремонт на компютри,но все бяха на бензинови коли.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Post by BaHka »

Е как така един път казват, че проблема не е в комп-а, а в следващия момент вземат 400 лв за ремонт на комп.... И аз съм пращал за бензинов мерцедес и ми взеха 250 лв.
Post Reply