Mecedes Vito110 CDI 2000g
Mecedes Vito110 CDI 2000g
Проблема е следния както си карал и огаснал на едно кръстовище.След като го закачих с кодочетеца изписа 1661 Напрежение дюза,цил 1и4 твърде ниско напрежение.След много лутане и смяна на две от дузите грешката си остава.Кабелте са проверени от куплонга на копютара до дюзите са добре.След като направих и това издърпах кабела на първата дюза и колата запали на 3 но след като го сложа жеднага гасни помагайте.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:33 pm, edited 1 time in total.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Ще пробвам утре и ще кажа какво е станало.rangel1 wrote:виж направо на изхода на компа какво е захранването на 1и4 в сравнение с 2и3 ако на са еднакви проблема е в компа

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
провери захранващото реле и плюсовете към компютъра
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
[quote="askman11"]провери захранващото реле и плюсовете към компютъра[/quote
ок ще проверя
ок ще проверя

-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
traqnsavov wrote:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...

TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
traqnsavov wrote:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
И какво и колко би трябвало да е това напрежение ?
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Чета и се питам: как с Китайски уред за 5лв. се мери окъсяване на дюза, чието нормално съпротивление е под 1ом? Сигурно този час по електротехника съм го пропуснал.



-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
traqnsavov wrote:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:34 pm, edited 1 time in total.
-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Не, не знам, даже не съм чувал за комйнрейли, кво е това, нещо за ядене ли е..VOLUMAX wrote:traqnsavov wrote:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?




Дюзите се захранват от генератор на ток вграден в компютърният модул, генератора изпълнен по схемата токово огледало, на контакт би трябвало да има 1.1В на изводи Е4 и Е2, напрежението не трябва да кляка при работа на двигателя.
На изводи Е2 и Е3 са мошните кючови транзистора, които комутират тока към положителният полюс..
Комутацията е, една основна доза за запалване, и няколко по малки дози гориво за един цикъл..

Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Здравейте колеги , не мога да кажа каде е проблема на витото но дзюза с осцилоскоп на напрежение няма да разбереш нищо за управлението мери се тока с ампер клещи на осцилоскоп това 1.1 волта и тази схема прелича на бензинови дюзи
но всеки си има методи няма да се учудя ако някои ги мери с пробна лампа
ама кво мери
поздрави успех !







-
- КОЛЕГА
- Posts: 350
- Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
- Location: Варна
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Тук събирам всякаква информация относна CR системата.
http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=65
http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php ... p=290#p290
http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=65
http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php ... p=290#p290
Last edited by traqnsavov on Wed Sep 09, 2009 6:24 am, edited 1 time in total.
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.