BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Е добре де. Днес се занимавах точно със същото БМВ - колата си върви перфектно, но забива грешка номер 65 - датчик за положение на разпределителен вал и не се трие. На действителни стойности на контакт показва -25 градуса, а на празен ход скача на 58 градуса и не мърда. Накрая изключих датчика и се оказа че кабелите окъсяват под гуменото маншонче на буксата. Клиента си отиде с откачен датчик докато дойде новия. Колата си пали и си върви нормално, без прекъсвания, тресения, менене на обороти.... Как при теб не е палила от тоя датчик?
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Той колегата сигурно има предвид CKP sensor.
А относно тая грешка 65 и аз имах подобен случай,сменихме датчика и пак я изкарваше,а с осцилоскопа кат меря на компа идва сигнал.И накрая се отказахме щот и без друго новия датчик не беще оригинален ами някво "заместителче".А със датчиците на сименс бая ядове съм имал като не сложа какъвто трябва.
Поздрави
А относно тая грешка 65 и аз имах подобен случай,сменихме датчика и пак я изкарваше,а с осцилоскопа кат меря на компа идва сигнал.И накрая се отказахме щот и без друго новия датчик не беще оригинален ами някво "заместителче".А със датчиците на сименс бая ядове съм имал като не сложа какъвто трябва.
Поздрави
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Абе с тия дачици е голяма дандания никъде до сега не съм намерил за конкретна система
кое точно го интересува ЕКУ като информация от целия сигнал на дачика ,нивото ли, честотата ли,обръща ли внимание на поляритета или въобще какво му интересно на ЕКУ в
комуникацията с ку.....те наречени дачици.Мисля че това го знаят само производителите а за нас остава налучкването и гадаенето на осцилограмата коя ли точка е интересна за ЕКУ.
Ако знаехме нямаше да сменяме дачици съмнявайки се в тях нали ЕКУ (шефа) е последната
виновна инстанция така че ку.....те винаги са на първо четене.Лошото е че те са се по 100лв
така че проблема е сериозен поне за мен.Е можеби аз нещо не съм разбрал и ако е така
пожелайте ми приятно четене и повече практика
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
кое точно го интересува ЕКУ като информация от целия сигнал на дачика ,нивото ли, честотата ли,обръща ли внимание на поляритета или въобще какво му интересно на ЕКУ в
комуникацията с ку.....те наречени дачици.Мисля че това го знаят само производителите а за нас остава налучкването и гадаенето на осцилограмата коя ли точка е интересна за ЕКУ.
Ако знаехме нямаше да сменяме дачици съмнявайки се в тях нали ЕКУ (шефа) е последната
виновна инстанция така че ку.....те винаги са на първо четене.Лошото е че те са се по 100лв
така че проблема е сериозен поне за мен.Е можеби аз нещо не съм разбрал и ако е така
пожелайте ми приятно четене и повече практика
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
а , колеги аз не съм ви разказал целия филм, щот не не звучи реално ама....... като смениь датчика на разпределителния вал - запали трудно, забелязах леко чукане на аванс... закачам- ГРЕШКА ДАТЧИК НА КОЛ. ВАЛ !!!! Викам си Е НЕ МОЕ ДА БЪДЕ !!! до сега не ми го изкара на диагностика въобще !! Смених и него и всичко се изглади !!!...Обаче...като му ремонтирах компа преди месец пак забелязвах това чукане на аванс, ама от време на време, тогава диагностицирах с ВИЗА,и грешка не откривах а сега с ктс200 .Мойе би не е палила и заради датчика на кол. вал , и заради напълно прецакания датчик на разпр. вал ???? ЕЙ ЗАТВА НЕ ВИ ПИСАХ ТАА ПОДРОБНОСТ ЩОТ И ЗА МЕНЕ ТВА БЕШЕ НЕВЕРОЯТЕН ФИЛМ !...освен тва като спя да пали онзи ден ми изкарваше само грешка разпр. вал ????? а диагностицирах с ктс200 ???? чудя се още знам че звучи невероятно но тва е ?
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Значи тезата за дачиците донякъде е вярна
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
да! сещам се колегата traqnsawov беше писал че: "ако даден датчик работи, но дава нереални стойности диагностиката не го хваща-тогава ОСЦИЛОСКОПА !" .....така че освен четеца треба и осцилоскопа, но освен тях маийсторчето е най- важно да се сети за кво стаа на въпрос ! кат си помисля колко коли има дето " не мойели да се опраат ??? " могат, ма нема кой да се сети щот всички
мноо бързат да земат парата !
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Значи като не работи датчика на разпределителния вал колата би трябвало да пали, по-трудно от обикновенно, но да пали. Компа не може да синхронизира двата датчика и затова пали така. Този датчик е за да може компа за знае кога цилиндъра се намира в горна мъртва точка и да подаде правилно искрата. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
ТОЧНО !!!
този датчик отсича само за 1-ви цилиндър !!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)