... леле колко сте изписали
ivanovbg wrote:И на мен ми стана интересно.А ако продължаваш да наливаш бензин работи ли?Когато изгасне чете ли обороти на коляновия вал,пръска ли дюзата.Мапа тогава какво показва?Маркуча на мапа проходим ли е ?
Можеш ли да я четеш в движение като се появи проблема?Имал съм случай и на спукана гарнитура м/у цилиндри с подобни симптоми.Компресията колко е като изгасне?Ако си от София докарай я в понеделник при мен да я видя и аз.
... ако продължа да наливам се удавя
... чете и обороти , и мап , и всичко чете докато изгасва ... и в движение , и на място ... скенера не губи комуникация .... единствено сондата започва да показва бедно , но тя може да си показва бедно по хиляди причини ... това показва само че има много кислород в газовете ... явно няма реален недостиг на гориво , понеже като пръсна допълнително не вдига оборотите
... копресия няма как да измеря докато прави проблема , защото се оправя за по-малко от минута след като изгасне , а свещите са на достатъчно терсене място ... иначе я мерих ... 11-12 на всички цилиндри
... когато не иска да запали , на звук ритат и 4-те , така че и да има разлики в компресията едва ли ще са големи ... пали по-лесно на пълна газ (като удавена)
... вчера проверих и лагерите - нищо им няма
... смених му гарнитурата на картера и клиента си я взе ... малко се нацупи , че го мотам цяла седмица ... и според мен в понеделник ще я засили към поредния сервиз .... между другото ... преди мен колата е била в 5-6 сервиза заради този проблем ... багажника му е пълен с части
delio wrote:днес имах подобен случай е едно поло и се оказа запушен катализатор и като капак от последното гърне извадих
сигурно 10м вата която се беше свлекла от гърнето
... още в първото мнение написах , че пробвах да я карам и по двуцевка , и само по колектор
gergesevlievo wrote:Щом пали в дросела,според мен е възможен пропуск на гарнитурата между целиндрите!
... не е невъзможно ... но ако е гарнитура , няма да зависи от температурата ... освен това би трябвало да се влоши много бързо , а колата се кара ежедневно така от няколко месеца и няма никаква промяна в поведението , освен отказа да пали заради замръзналите гърнета ...
epasha wrote:колега от два дена се занимавам със същата кола фиат пунто 94г. 1.1 176 А6 докараха ми я на дърпане. Няма палене искра да те пребие бензин да си удавиш и не пали.След един ден търсене се оказа запушено гърне с лед и оттам не щеше да пали запалих я добре но като загрее светва лампата на компа минава в сервизен режим и на 4500 оборота зацикля.Когато не свети лампата на компа вдига 6000 оборота и проблема го прави на топъл двигател като е студена няма проблеми свалях гърнето и я пробвах същата работа като загрее дава грешка от някаде и минава в сервизен режим мерих датчика сза температурата ОК датчика за температурата на въздуха ОК единствено ламбдата дава ниски показания 0.02- 0.07 волта при положение че трябва да е 0.2-0.8 волта нямам диагностика за фиати да видя и каква е грешката шибана работа GSM ми е 0893327447 ако намеря нещо ще пиша
... всяка зима имам поне 5-6 такива случая със замръзнали гърнета ... предимно малки колички карани от жени ... решението е по една малка дупка (3-4мм) в обшивката на задните гърнета , за да не задържат конденза ...
... този "компютър" няма сервизен режим (поне не в смисъла на Limp Home Mode) ... това до 4500 е заради НАЛИЧИЕТО на някакъв проблем , който просто пречи на мотора да вдигне повече обороти ... т.е. щом лампата свети и мотора не работи като хората , значи проблема е наличен ... направо ти завиждам за което .... при моя пациент , ECU-то (както и аз) не намира нищо нередно и съответно нито записва грешка , нито пали лампата ...
joroboichev wrote:Провери за всеки случай със стробоскопа променя ли се ъгъла на запалване преди и след започване на проблема,ако е с хидравлични клапани(не знам какви са при пунтото) дали не вдига налягане на маслото и да ги препълва,но като цяло прилича на проблем в изпускателната система
... проверих го още в началото , въпреки че не става много много , понеже стробоскопа губи синхронизация при големите натоварвания ... въпреки това аванса изглежда да се променя адекватно
... клапаните са регулируеми ... с пулове
... ако клиента вземе да се върне в понеделник продължавам борбата .... въпреки че май само скоростната кутия не съм проверил/сменил ..... и остава да сваля главата и да разглобя клапаните да не би там да става нещо ...
... а ... да .... между временно смених и ширмования кабел на датчика на коляновия вал ... естествено без промяна
