Page 2 of 2

Re: пасат 4

Posted: Fri Feb 19, 2010 1:47 pm
by VOLUMAX
bobolin4o wrote:
ifidik wrote: при запушени смукатели не са ниски стойностите на дебитомера.
Тъй ли? Пък аз на всички коли със запушени смукатели виждам само ниски стойности на дебитомер
Разбира се ,че се променя показанието на дебитомера ,защото намаленото проходно сечение на всмукателните тръби дроселира дебита на въздух към цилиндрите!
Характерното в такъв случай е ,че това дроселиране се проявява усезателно само при големи дебити на въздух ( при високи обороти и високо налягане на пълнене)

Re: пасат 4

Posted: Fri Feb 19, 2010 8:33 pm
by najdobrix
сечение,дебит,налягане,скорост,температура,обем,маса..........?

Re: пасат 4

Posted: Fri Feb 19, 2010 9:33 pm
by ifidik
боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.

Re: пасат 4

Posted: Fri Feb 19, 2010 9:45 pm
by KLESHTITE
не е нито от геометрия нито от соленоид казах ви че единствено колектори не съм свалял защото клиентите го чакаха в автокъщата и нямаше време затова го изциганьосахме и сега не ми дава мира защото тия са ми лесни

Re: пасат 4

Posted: Mon Feb 22, 2010 4:17 pm
by bobolin4o
ifidik wrote:боболинчо, с цялото си уважение ТЪЙ.
при запушен колектор има високи пикове в стойностите на дебитомера.1000 ги превишава доста често.

на колега проблема ще е в управлението на турбината.задръстена геометрия или управляващия ел. клапан. няма засмукване,няма единици на дебитомера.
С цялото си уважение и аз!
Ако е запушен кадърно смукателния колектор точно такива стойности ще дава дебитомера - стига да е читав, и всичко друго естествено... Последната мърша, дето се беше задънила, показваше не повече от 460 милиграма въздух и от ауспоха излизаше сив, тежко задушлив дим.
Всичко се отнася все пак, без съответно да съм виждал конкретната кола. Най-вероятно не е задръстен смукателния колектор, а има някакъв друг проблем!
Щото той си е задънен (колектора де) и колкото и да лъжеш (концентратор), че влиза въздух, той (въздуха) не влиза и съответно колата не отлепя, а само мръхти и трови от ауспоха...

Re: пасат 4

Posted: Mon Feb 22, 2010 7:29 pm
by KLESHTITE
тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек

Re: пасат 4

Posted: Tue Feb 23, 2010 5:23 pm
by bobolin4o
KLESHTITE wrote:тука си в грешка зашото с тоя концентратор колата се оправи без грам пушек
Не съм в грешка - както казах проблема най-вероятно не е в тръбите, ако прочетеш какво съм писал в темата ще разбереш...