Page 2 of 2
Re: Е-класа AIRBAG
Posted: Mon Mar 08, 2010 8:19 pm
by Todio
Ако датика е дву проводен ДА, но ако е три проводен - доста по-скъпо.
Re: Е-класа AIRBAG
Posted: Mon Mar 08, 2010 8:35 pm
by vankopestera
На Мерцедеса кутийката дето преобразува сигнала от датчика е вътре в седалката и това е основния проблем да се достигне до изводите на самия датчик. Не съм имал възможност да разтапицирам седалка и да си правя експерименти, но си мисля, че би трябвало да се скапва датчика а не електрониката както е при БМВ и при това положение би трябвало да може да се симулира. Иначе със Стар Диагнозата наистина си става най културно - няколко пъти съм изключвал на А-класа.
Re: Е-класа AIRBAG
Posted: Mon Mar 08, 2010 10:15 pm
by BaHka
Диод - 1N4002
съпротивление - 56кOhm
кондерзатор 100pF
Връзваш ги паралелно, като спазваш синия и белия кабел на буксата. Имам и снимка. Ако някой иска да я качи да ми даде е-майл, че аз съм скаран с това.
Re: Е-класа AIRBAG
Posted: Mon Mar 08, 2010 10:32 pm
by mitko
Абе BaHka тука се говори за Мерцедес а не за БМВ . Това за БМВ е от 100 години ,но до сега никой не е успял на мерцедес да направи симулатор на тоя датчик със самоделни средства. Аз лично не съм се и пробвал защото казах че със стар диагнозата става за 3 мин . Като имам техника защо да се гърча да разтапицирвам седалки ......и да смятам съпротивления кондензатори ....... за да се намирам на работа ли ? Така или инъче резултата е един и същ.
С това смятам че темата е изчерпана и примина на спам . Заключвам!
regards