Page 2 of 2

Re: opel astra x16xel-97г. труден за решение проблем

Posted: Fri Mar 12, 2010 9:55 am
by batsvilen
Ето го отговора на твоя проблем: viewtopic.php?f=18&t=1482 както съм писал и в другата тема, но за да не пилите всички е добре да се види на кой цилиндър прави проблем клапана: с first look датчик или сигнала от датчика на коляновия вал към мотортестера за оценка на въртящия момент по цилиндри ( ако има такава възможност) или тест пропуск цилиндри ( може и да не се хване ако леко прекъсва, едно е да го надуем с 6atm друго е в момент на запалване над 60atm), като допълнение и U2 пробивно (ще е с най ниско) . Сигурно си пробвал дали веднага почва да прекъсва с нови свещи а не като поработи няколко минути и ги зацапа (замасява) защото бая компютри сме сминили на тези опели.

Re: opel astra x16xel-97г. труден за решение проблем

Posted: Fri Mar 12, 2010 12:54 pm
by rumensr
До колкото разбрах подналягането(вакуума) на двигателя през цялото време е ниско.Ако е така провери зъбното колело на коляновия вал да не се е вкопала шпонката в зъб.колело.Имал съм няколко такива случаи.За целта трябва да разглобиш ангренажа и да извадиш зъбното колело,защото когато е на КВ не се вижда дефекта.

Re: opel astra x16xel-97г. труден за решение проблем

Posted: Fri Mar 12, 2010 9:13 pm
by KLESHTITE
какво стана бе колега

Re: opel astra x16xel-97г. труден за решение проблем

Posted: Fri Mar 12, 2010 9:40 pm
by delio
след почистване на клапана на маслената помпа колата тръгна и клиента е доволен