Page 2 of 2

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Mon Mar 15, 2010 4:13 pm
by mirix
А преглеждал ли си дали има скъсан маркуч за метана и да смуче въздух

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Mon Mar 15, 2010 8:29 pm
by renene
Има нов жокер по въпроса-значи когато е на бензин не работи първи цилиндър,когато е на метан не работи трети цилиндър :shock: датчик обороти сменен,катализатора не е причина,което според мен оборва версията с клапаните,обаче остава версията с веригата.Относно електрониката на метана изразява в едно реле за бензиновите дюзи и ключ газ -бензин :lol: .Забелязах и нещо друго като запали работи добре 5сек и после се скапва.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Mon Mar 15, 2010 8:37 pm
by mitko
Веригата е с маслен обтехач . Имаше една серия ВАГ с тоя мотор с проблеми в обтегача и имаше TSB (технически сервизен бюлетин) да се подменят с нови ревизирана серия . Аз лично съм попадал на 2 Шкоди и едно Поло с проблеми във веригата . При тебе може да не е скочила веригата ,а обтегача да прави проблеми .

regards

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Mon Mar 15, 2010 10:39 pm
by ivanovbg
На бензин може да е дюза,имах такъв случай с пежо 206-от време на време се сговнясваше и записваше че няма огън на цилиндъра.А на метан може да смуче малко въздух.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Tue Mar 16, 2010 10:21 am
by renene
Хора четете такива елементарни неща няма да питам

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Tue Mar 16, 2010 2:27 pm
by rumensr
renene wrote:Има нов жокер по въпроса-значи когато е на бензин не работи първи цилиндър,когато е на метан не работи трети цилиндър :shock: датчик обороти сменен,катализатора не е причина,което според мен оборва версията с клапаните,обаче остава версията с веригата.Относно електрониката на метана изразява в едно реле за бензиновите дюзи и ключ газ -бензин :lol: .Забелязах и нещо друго като запали работи добре 5сек и после се скапва.
Не работи защото няма искра или няма гориво или копресията отпада поради проблем с налягането на маслото.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Tue Mar 16, 2010 9:37 pm
by ivanovbg
А колко ти показва вакум в смукателя ? Откачи метана и пробвай само на бензин като се закачиш на 1-ва дюза с осцилоскоп.
Днес се морих с едно голфче 1,8 ААМ-нито на газ нито на бензин,с изключена помпа. Бяха се мъчили и бяха стопили дюзата поради грешно свързване на релето,след смяната заработи на газ а на бензин пукаше и на пръв поглед всичко беше наред.Оказа се че и релето не прекъсваше дюзата когато е на газ.Смених и него и нито на газ нито на бензин,като пуснех и двете работеше прекрасно.Оказа се прогоряла гарнитура между смук и изпускателен колектор на 2-ри и 3-ти цилиндър-за първи път и двете.
Та пробвай само на едно гориво да я направиш,Не е изключено да са повече повредите а не само една.Аз продължавам да мисля за 1ва дюза или се губи управление или самата тя прекъсва-може да има и студени спойки в емулатора на дюзите.Махни го и пробвай без него.И друго -Газов инжекцион ли е или обикновен метан?Може и там да е дефектна дюза.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Wed Mar 17, 2010 12:03 pm
by bobolin4o
Колегата е писал, че е обикновен метан.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Wed Mar 17, 2010 7:48 pm
by renene
Колата утре я разглобявам ще пиша резултата .Като цяло ще сменя хидравличния обтегач на веригата и ще пипнеме клапаните

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Thu Mar 18, 2010 6:51 am
by gt40
Провери все пак фазите на газоразпределение, преди да я разкачиш.
Успех.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Thu Mar 18, 2010 6:57 am
by renene
Това ще е първото колега

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Thu Mar 18, 2010 7:50 pm
by renene
Днеска я разглобихме два течащи клапана на 2 ри цилиндър :shock: Шлайфиста който прави главата иска три нови всмукателни клапана и 6 водача.Та проблема ще е във водачите най вероятно.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Fri Mar 19, 2010 12:17 am
by ico001
един приятел има шкода фабия такси в софия и си беше купил двигател на 30000км заради този проблем от чужбина тои ми е споменавал че тези 1.2 имат проблем с клапаните :lol:

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Fri Mar 19, 2010 7:52 am
by gt40
Пак клапани!