Page 2 of 3
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:19 pm
by mitko
ivanovbg wrote:Нищо не ми пречи да пробвам.Може и да е бил 2006 в модиса ми е от 2004 нагоре но на стъкла беше 2007.Електрониката беше чисто нова от бош и без тази опция не палеше-Също като опелите.Незнам какво прави модиса -просто пише programing.Ако не стане ще я върна за програмиране на бош сервиза да я програмират

Нали това съм ти написал . При монтаж на нова електроника (която идва празна ) се закача на стенда и се вкарва софта според номера на помпата което е еквивалентно според колатаМарка ,модел ..... След като се извърши това Опела пали а Форда не ! За да запали Форда трябва да се иницйализира помпата към PATS и тогава пали . На опела тази процедура не му е нужна.
PS:Незнам как е бил на стъкла 2007 като аз от 2004 до 2007 бях началник на Мото Пфое Велико Търново и много добре знам че последния Транзит с помпа е 03.2006г .
regards
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:20 pm
by mitko
milennyc wrote:Грешно си ме разбрал, прекодира се количеството на гориво. Иначе ти си написал PSG5 може само 1 път да се програмира после няма пипане.
Да но това е функция на ЕЦУ която няма почти никакъв ефект на работат на мотора(ако 2% е някаква промяна на порция) . То ако имаше кой щеше да пипа Флаша да прави тунинг ,всеки щеше да пипа само това .
regards
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:23 pm
by ivanovbg
На форда това ли програмира 30 мин.Ама нито се върти двигателя нито нищо само пише да не се прекъсва и да е напълно зареден акомулатора и брои 30 мин отзад напред.
Може и да си прав за 2006-миналия месец беше,не съм сигурен като се замисля

Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:23 pm
by mitko
ivanovbg wrote:На форда това ли програмира 30 мин.Ама нито се върти двигателя нито нищо само пише да не се прекъсва и да е напълно зареден акомулатора и брои 30 мин отзад напред
Точно така .Когато PATS не разпознава един компонент не развърта и на стартер . A за 30 те минути ,така е Форда е бавноразвиващ относно софтуера .
regards
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:25 pm
by milennyc
Вчера правих едно БМВ е46, намалих му количеството нa клапана и колата стана доста по жива, поне в ниските
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:32 pm
by mitko
Такива гимнастики съм правил на 10-12 коли но ефекта е по скоро теоретичен и пхологичен отколкото практичен .
regards
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 11:00 pm
by KLESHTITE
не става няма да запали лично съм пробвал кодирането на блока се прави по номера на тялото
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Thu Mar 18, 2010 11:12 pm
by KLESHTITE
миленич аз мислех че си ги научил
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Mon Mar 22, 2010 8:56 pm
by renene
Да реша спора в темата колата заработи перфектно

върви като луда.Разликата в номера на помпите е една цифра -едната завършва на 015 старата,а другата завършва на 016.Мога да споделя малка хитринка на всеки за да спести голямата гимнастика с качването и свалянето при липса на съвместимост в номерата на помпите.
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:06 pm
by ivanovbg
renene wrote:Да реша спора в темата колата заработи перфектно

върви като луда.Разликата в номера на помпите е една цифра -едната завършва на 015 старата,а другата завършва на 016.Мога да споделя малка хитринка на всеки за да спести голямата гимнастика с качването и свалянето при липса на съвместимост в номерата на помпите.
Сподели де

Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Mon Mar 22, 2010 11:23 pm
by renene
Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена

Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Tue Mar 23, 2010 7:10 pm
by presko79
renene wrote:Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена

Я пак малко по като за малумник
Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Tue Mar 23, 2010 7:15 pm
by milennyc
KLESHTITE wrote:миленич аз мислех че си ги научил
кво стана бе колега.... май съм ги научил

Аз си лягам ставам с VP44
п.п. Аз ти казах че ще запали ама за вървенето ме изненада

Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Tue Mar 23, 2010 8:09 pm
by renene
milennyc wrote:KLESHTITE wrote:миленич аз мислех че си ги научил
кво стана бе колега.... май съм ги научил

Аз си лягам ставам с VP44
п.п. Аз ти казах че ще запали ама за вървенето ме изненада

Ами върви почти като мойта тройка ,а тя върви вервайте ми

Re: Опелче и VP44 втора част
Posted: Tue Mar 23, 2010 8:11 pm
by renene
presko79 wrote:renene wrote:Ами закачаш помпата на буксата ,пълниш с навта ,закачаш диоден пробник на клапана ,въртиш на ръка и чакаш да видиш управление няма ли или не става или е повредена

Я пак малко по като за малумник
Почва да мига диода колега