Page 2 of 2
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Posted: Sat Sep 18, 2010 2:18 pm
by bobolin4o
oem wrote:Да ама аз като го гледам жици освен в температурния сензор в термостата не влизат. Ма сега как да обесня на човека, че това няма логика и че друга е била причината. Сигурно е имала въздух в системата, те са я обезвъздушили и са му сменили и свещите да му вземат пари и.... така. Според мен това е станало.
Дори и да има електрически управляем термостат, който не е управляван поради каквато и са е причина, то той задължително отваря при достигането на работната температура, за която е предвиден по простата причина, че си има най-обикновен термостатен патрон.
Загадка е по-скоро, че не е кипвал чайника, при положение, че не отваря термостата. От друга страна мога да споделя, че с очите си видях Голф4 с разкачен радиатор, без грам антифриз, който беше разхождан по разни сервизи
НА ХОД. Тая одисея продължи няколко дена... Най-накрая му сложиха радиатор и все едно нищо не е било
Та така де, най вероятно не е бил обезвъздушен тоя Пежак, ама въпроса е ти защо не се сети?
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Posted: Tue Sep 21, 2010 2:18 pm
by oem
Сетих се, но на входа на радиатора маркуча беше топъл. И колкото отиваше към термостата все по топъл ставаше. За това си мислех, че просто термостата не отваря до край или отваря напълно прекалено късно. За това и да не е кипвал чайника... абе здраве да е.
А и другото е, че аз пари от тоя човек не съм вземал и нямаше и как да взема и не съм се и занимавал с охладителната система. Проблема беше, че пушеше и не вървеше той за това дойде и това е оправено. Казах му, че не загрява и, че може би термостата не е наред, но той пожела да си бере грижата нататък.
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Posted: Tue Sep 21, 2010 9:36 pm
by ivanovbg
Забелязал съм че свещите на пежо и рено работят по 10-15 мин след запалването.Вероятно с цел достигане на работната температура по бързо.Така че според мен е напълно възможно.А егр-а блокира точно заради изгоряли свещи.
Re: Пак проблем с пежо - 407 1.6 HDI
Posted: Mon Sep 27, 2010 3:43 pm
by oem
Ами не знам. Нямаше грешки за свещите. След смяната им като се закачих тогава ги видях. Може предния път да съм ги шитнал всичките понеже имаше поне 10 грешки заради EGR-a, но и след почистването му съм карал колата поне 10-тина километра и после никакви грешки не е имало. Както и да е

Според мен това не е логично. Щото мотора си стигаше 90 градуса а радиатора беше студен. Маркуча близо до термостата не се пипаше а радиатора студен, ама напълно студен. Е на колко градуса да отваря тоя термостат? На 100? Перката на 94 тръгва да върти...
Нещо са го излъгали според мен и са му сменили и свещите ей така за спорта. Да му вземат парите. Че той не си е взел и старите да ги проверя наистина ли са изгорели...