Page 2 of 2
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Sep 22, 2010 5:09 pm
by bobolin4o
milenski821 wrote:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Sep 22, 2010 6:48 pm
by milenski821
bobolin4o wrote:milenski821 wrote:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...
значи грешката е BAROMETRIC PRESURE SENSOR, а дали не може моят старият да се ремонтира.а софта на новият не може ли да се смени,много е дразнещ шума
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Sep 22, 2010 8:24 pm
by ivanovbg
Тази грешка я изписва като барометричното налягане не е вярно.Само на контакт и гледаш актуалните стойности на барометричното и бост прешър налягане-не трябва да се различава повече от 10-15 кпа.да е около 940-960.За да знаеш колко е слушай прогнозата за времето сутрин по хоризонт
1.Ако е така виж в движение дали барометричното се мени,ако се мени значи или е спукан маркуча или мапа и налягането от турбото влиза вътре в компа.
2.Ако не са еднакви провери колко е напрежението на барометричния датчик на изхода-трябва да е около 4,6-4,8 волта.Ако не е или го сменяш или го махаш и с потенциометър го докарваш на 940кпа и се успива.Ако си е толкова-друг комп- АЦП-то се е повредило и не чете правилно датчика.
Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Re: колеги малко помощ
Posted: Thu Sep 23, 2010 9:09 am
by bobolin4o
ivanovbg wrote:Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Не съм съгласен с теб, колега... От грешно отчетена стойност за "Атмосферно налягане" няма как да смени "Аванса", че да работи по-шумно. Единствения ефект ще бъде в "Корекция за заявен буст"! Вчера сменях маркуче в комп MSA 15.5 - беше се напомпал компа като буркан с развалена туршия

... та затова го и твърдя.
Колега Миленски, мисля, че трябва да си намериш нов комп или да правиш от двата един...
Re: колеги малко помощ
Posted: Thu Sep 23, 2010 10:38 pm
by KLESHTITE
с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
Re: колеги малко помощ
Posted: Fri Sep 24, 2010 11:54 am
by milenski821
KLESHTITE wrote:с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
значи преди 10 дена преди да изгоря компа,точно кабелът,на авансаттора беше допрял на маса и се притрил,и колата загасна на път,запалих я едвам с един кабел,прибрах се смених кабелът който беше стопен вътре чак до бушониерата,реле 109 също го смених,защото и той се стопи,след това колата се оправи вървеше си перфектно,всичко наред доката не реши да слагам темпомат,на толкова коли съм слагал без проблем а точно,на моята изгорих компа

,значи на новият комп цифрите са други и с ваг кома,хваща тази грешка,а ако взема от сртарият датчика и го превхърля на новият,дали ще заработи правилно и а не да отчита този барометър
Re: колеги малко помощ
Posted: Sat Sep 25, 2010 3:25 pm
by milenski821
днес размених двата датчика които са в компа,същата история пак същата грешка,и остават нещата за сега така
Re: колеги малко помощ
Posted: Sat Sep 25, 2010 6:57 pm
by KLESHTITE
и аз съм сменял датчик но не става сменяи компа
Re: колеги малко помощ
Posted: Sun Sep 26, 2010 12:34 pm
by milenski821
а дали ще има някакъв проблем ако се кара така колата-разход завишен или нещо подобно
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Sep 29, 2010 7:50 pm
by vaseto
колега определено няма да е същата кола , търси друг комп! успех
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Sep 29, 2010 10:17 pm
by HATAN
здравейте,
наскоро имах проблем с двг 1.8/125кс-с код на двгAGN
там също записваше неясен сигнал от датчик за надморска височина
в крайна сметка се оказа,че е монтирана неподходяща дроселова клапа-неезнам къде е логиката,но слад смяна на клапата всичко си дойде намясто,така,че колега според мен търси комп със същия каталожен номер като твоя
успех
Re: колеги малко помощ
Posted: Wed Oct 06, 2010 10:26 pm
by milenski821
за ключ,компа е сменен вече с друг със същият номер и нещата са решени за кошааааа