Пак ВП44, Пак Опел
Re: Пак ВП44, Пак Опел
аз проблем с гаснене при определени градуси съм имал след чипосване
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Пак ВП44, Пак Опел
Съгласен съм с тебе, но колегата по долу написа товаmitko wrote:Тука смятам ,че иде реч за Опел . Какво намесваш БМВ. В началото на темата пише че оборотомера пада и колата не гасне . Когато колата гасне е друго ,тогава съм съгласен че е помпа.
PS: В тенденцията за повече мнения смятам че не се чете напълно написаното по темите.
regards
За мен умря значи изгасна, не пали....BaHka wrote: Развитието при проблема: днес сутринта колата си запали без никакъв проблем. При достигане на нормална работна температура и температура на гориво около 60 градуса отново умря. .
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Пак ВП44, Пак Опел
След няколко дневен тестов период и към 500 изминати км без появяване на проблема смятам темата за приключена. Проблема се оказа датчик колянов вал.
Благодаря на всички съвети на колегите.
За ключ.
Благодаря на всички съвети на колегите.
За ключ.