Страница 2 от 3

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 2:07 pm
от gandi1
bobolin4o написа:Мултипликативна корекция -23% означава твърде богата горивна смес. От личен опит мога да кажа, че каквито и нередности да има в механиката, в следствие на които има лошо изгаряне , то сместа според ламбда сондата винаги е бедна, а не богата, както в случая.
Провери с газ анализатор дали е така наистина...
Регулатора на налягането дали не пуска бензин от вакуумния щуцер?
Ламбда сондата, дето си я сменил дали е оригинална и за модела? Сравни показанията и спрямо живи данни с мултицет...
Успех!
Прав си колега.сместа е богата(личи си и по ауспуха),но само до около 2000об. со2-1.2-1.6:нс 400-500:о2-то не мога да измеря(датчика не работи).Ламдата клати 0.1-0.9v(и по КТС и по Мултицет) но бавно 1-3 за 5сек..Като вдигна оборотите около 3000 сместа се оправя-со2 0.3-0.5:нс 120-150 и ламдата полудява да регулира.Регулатора съм проверил няма ядове с него. Сондата бош по ЕЗИ(не универсална,а точната за модела с ориг. конектор)Дюзите ги меря на ASNU -перфектни по количества,метла и херметичност.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 2:16 pm
от gandi1
ivanovbg написа:ако имаш и газ анализатор провери и газовете ,налягането на маслото да не забравишн и пиши
Налягане то на маслото е 0.7 на пр. ход и 4.0 на високи обороти(90 градуса на водата),демпфера е здрав и мотора си има центровка.Отаботените газове съм ги написал по-горе

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 3:24 pm
от rangel1
Смъкни налягането в рампата на половина и виж кво ще предприеме компа с продължителноста на впръскване :roll: (сигурно говоря глупости ама пробвай)

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 3:54 pm
от ivanovbg
Високото HC говори за липсата на горене(прекъсване на ниските) в някой от цилиндрите,възможно е лули, свещи ,бобина.Евентуална проверка с осцилоскопа за наличието на качествена искра.ако сигнала на някоя бобина не е правоъгълен ,а заоблен накрая-сменяй.
Измерва се с капацитивната щипка направо отгоре в центъра на бобината(възможно е ако е слаб сигнала да махнеш щипката).Предполагам свещите не си сменял от основния ремонт. :lol:

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 7:37 pm
от KLESHTITE
не знам дали ме разбра не да видиш дали дюзите са здрави а дали компа ги управлява коректно защото ми се е случвало 2 дюзи да пръскат непрекъснато и ефекта същия

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Сря Сеп 22, 2010 11:58 pm
от gandi1
ivanovbg написа:Високото HC говори за липсата на горене(прекъсване на ниските) в някой от цилиндрите,възможно е лули, свещи ,бобина.Евентуална проверка с осцилоскопа за наличието на качествена искра.ако сигнала на някоя бобина не е правоъгълен ,а заоблен накрая-сменяй.
Измерва се с капацитивната щипка направо отгоре в центъра на бобината(възможно е ако е слаб сигнала да махнеш щипката).Предполагам свещите не си сменял от основния ремонт. :lol:
Вярно не съм ги сменял но са платинени с препорачителен интервал за смяна 100000км(цитирам ЕЗИ)Одеве и сложих 6 нови свещи и 6 нови бобини беру ефект нулев,запали на 3-то завъртане и на ход е същата(а относно меренето на бобините имам щипките и адаптора за ФСА-то)проблема не е там.Абе проверил всичко,всичко иначе нямаше да питам тук.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 7:08 am
от ivanovbg
Май се изчерпих откъм идеи.С изключен дебитомер пали ли?A с изключена ламбда сонда?Предполагам че съединенията м/у дебитомера и клапата и празноходовия мотор си ги проверил с спей докато работи на газ анализатор.Провери показанията на дебитомера с осцилоскоп(знам че си пробвал с друг,но горивото и аванса се командва от дебитомера)Едно приятелче има два еднакви опела-таксита на метан.Единия работи перфектно без дебитомер а другия не пали без него и се наложи да го сменим.Неможах да разбера от какво е ,и софтуера е еднакъв.
Можеш да пробваш да му премериш и вакума в смукателния колектор за евентуални отклонения.Ако си с дебитомерна клапа -премести и пътечките по които се движи и опътай да регулираш сместа при изключена ламбда сонда на 1%CO.Виж и цедката на дебитомера(ако има такава за замърсяване).

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 8:08 am
от dyaneff
Здрасти колега .Аз бих измерил температурните датчици на входящият въздух и двигателният. Ако показват ,че колата е в Сибир ECU увеличава горивото за да не изгасне колата докато загрее.Успех.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 8:29 pm
от jorovn
Ганди , мотора ти 24 клапанов ли е...Защото писа че е без ванос...Големите мотори маи са все с ваноси...

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Чет Сеп 23, 2010 8:46 pm
от jorovn
Всъщност както и да е ......Иначе соделям теорията на Боболинчо....но и другите заслужават внимание.....

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 5:51 am
от gandi1
jorovn написа:Ганди , мотора ти 24 клапанов ли е...Защото писа че е без ванос...Големите мотори маи са все с ваноси...
Да колега 24 вентилов М50В20

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Чет Окт 07, 2010 5:43 pm
от sonny
Аз карам същия мотор, и като чета постовете, ми идва на акъла само темп датчик, или на входящия въздух или този на главата, синия, при мен беше от него.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Пон Окт 11, 2010 7:44 pm
от ico001
затапи маркучето което влиза във клапана за бензиновите изпарения

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 11:23 pm
от darkdido
ico001 написа:затапи маркучето което влиза във клапана за бензиновите изпарения
при мен само палеше трудно от този клапан.

Re: Проблем с BMW 320i

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 11:27 pm
от darkdido
Виж си температурните датчици и подгрева на ламбда сондата.