Mitsubishi Outlender

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Post by BaHka »

Понеже тепърва прохождам в тази сфера и някак нямам увереност. Предпочитам да я сваля тая пуста турбина и да я пратя някъде, където само това праят... Утре имам среща с клиента и ще се уоворим кога да я сваляме.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Mitsubishi Outlender

Post by mitko »

Абе стига с тия глупости регулирай клапана ,виж ........ Това са изблици на безсилие .Все пак колата е 2008г . Проблема е в геометрията на турбината 100% . Ако колатае на 80-90 000 още съм по сигурен че е там проблема. Новите команрейли с тия ДПФ-и задръстват геометрията и на 50 000км .

Ванка не пипиай нито клапани ,нито нищо друго по колата . Сваляй турбото и го носи (или пращай ) на бати Йовчо във Варна и няма да имаш проблеми повече с тая кола. Поне 20 такива турбини ми е правил и всички на коли след 2007 година.

regards
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Post by BaHka »

Митак, колата е на 200 000 + км. и няма ДПФ. Мисля да я пратя на Мартин в ТУ Варна, ти за там ли имаш в предвид?
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Mitsubishi Outlender

Post by mitko »

Не за там ,но където решиш . Щом е на 200 000 турбината е за профилактика ( а може и за ремонт) на геометрията .
С това трябваше да почнеш че колата е на тия километри.

regards
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Post by BaHka »

Клиента не се появи повече, и немога да напиша решението на проблема...
Locked