Mitsubishi Outlender

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Mitsubishi Outlender

Мнение от BaHka »

Аутлендъра е 2008 година, 2000 тди 140 коня (мотора на ФВ). Проблема му е, че пренадува, и то много. В баирите и с газ до ламарина прави 2 бара и компа го реже. В момент на пренадув,в действителните стойности на клапана за регулиране на налягането на турбото седи на 5 % и това чудо продължава да надува. Геометрията се движи леко, при запалване си се изтегля добре лостчето на геометрията. При форсиране на място хода на лостчето се мърда 2-3 мм. При откачане на вакума от актуатора, лоста на геометрията се връща веднага без да закача. Сменен е блока с вакумните клапанчета - без промяна, с откачени гърнета и катализатор - без промяна, сменен дебитомер с нов (куча марка) пак пренадува. Грешката която трупа е - 359 - регулиране налягането на пренудително пълнене - разлики при регулиране и грешка за дебитомера - максимална стойност премината.
С последен ъпдейт на еси съм и няма нищо за този джип.
Ще съм благодарен на всякакви съвети за това чудо на колела....
gergesevlievo
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
Местоположение: Севлиево

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от gergesevlievo »

Чес9то срещан проблем при тези турбини на Фолксваген - мембраната си движи , но не задвижва нищо
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от rangel1 »

Ами май остана да провериш с осцилоскоп дали наистина компа управлява клапана коректно нищо че на актуални е добре може управляващия драивер да омазва нещата интелигентно че компа да не се усеща :roll:
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от BaHka »

В интерес на истината закачих вакумер преди турбото и с форсирания на двигателя, вакума се променяше значително. От което следва, че клапана се управлява коректно. Остава лостчето на турбината да се е разцентровало и оттам да идват проблемите....
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от BaHka »

[quote="gergesevlievo"]Чес9то срещан проблем при тези турбини на Фолксваген - мембраната си движи , но не задвижва нищо[/quote]
И какво решение би предложил?
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от rangel1 »

Разфасовай турбото :roll: Явно е нещо механично се е разпаднало.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от KLESHTITE »

виж дросела за механичен проблем вчера имах един туарег с изронени зъби на дросела
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от mitko »

Докато не свалите турбината и да почистите геометрията няма да се орави . Герги севлиево ти е писал . Получава се закъснение на геометрията от нагар и ръжда и докато тя се сети за какво иде реч той вече е пренадул и ЕЦУ го порязва.

regards
gergesevlievo
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
Местоположение: Севлиево

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от gergesevlievo »

Виж и EGR-a , дали случайно не е затапен !
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от KLESHTITE »

не е задължително да е от геометрия може клапана да е вакуум помпа нямаш ли
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от BaHka »

Вакум помпа нямам, разполагам само с вакумер. Блока с клапанчетата е сменен с втора употреба, но се държи по същия начин. Не е затапен ЕГР, щото го е направила на магистралата за първи път, а преди това не е била на сервиз. Понеже като е забила за първи път, клиента е бил на път за Варна е спрял в сервиза на Мерцедес. Тяхната диагноза била за ново турбо на цена от 5000 със смяната.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от bobolin4o »

При евентуална деформация на някоя от перките, дори и минимална, би се получил този ефект.
Щом няма проблем с управлението (вакуми, вакумен клапан, актуатор и геометрия, управление от компа) то остава просто да е прецакана турбината.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от KLESHTITE »

няма как преебана турбина да пренадува или е геометрия или е клапан виж маркучето към въздушния филтър да не се е прещипало че тогава вакуума няма накаде да се разтовари
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от mitko »

Аз просто незнам какво коментираме и Ванката какво пита !! Човека ходил в Мерцедес Варна и хората казали турбина :lol: :lol: Какво има да умувате . Сваляйте турбината и я давай на човек който е пипал геометрия да я оправи .

regards
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Mitsubishi Outlender

Мнение от KLESHTITE »

колега защо не пробваш да регулираш клапана
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Заключено